Přečetla jsem a zrecenzovala v listopadu

Lusk pro Kath! Ne, vůbec se právě nesnažím lacině imitovat Elle Woodsovou z Pravé blondýnky. Ne, teď vážně. Opravdu jsem na sebe pyšná, jelikož jsem v uplynulém měsíci přečetla na mé poměry opravdu velký počet knih. Přesněji deset a to se obvykle točím kolem pouhých pěti knih. No, ne že by to bylo málo, ale dříve jsem bývala schopna přečíst easy peasy i něco přes deset knih. 

Důvod se jednoduchý. V listopadu mě velmi chytlo new adult a převážné množství těchto přečtených knih je právě v tomto žánru. Ke konci měsíce jsem také měla (a stále mám) velkou chuť do čtení a mnohokrát jsem tak přečetla knihu za jeden nebo dva dny a poté ihned započala další. Všechny knihy recenzovat nebudu, ale rozhodla jsem se podstatnou část těch new adult knih shrnout v jednom článku. 

Ještě slovo ke zrecenzovaným knihám. Zrecenzovat se mi podařilo pouhé tři knihy. Vážně jsem se věnovala především čtení a na recenze tentokrát až tak nemyslela. Svůj názor jsem sepsala ke knize Na hraně zapomnění, k pohádkovému dobrodružství Half upon a time a k new adult novince nakladatelství Jota Losing it

Miluji styl Katky Petrusové a nový Pekáč buchet jakbysmet. Zas po dlouhé době (hoooodně dlouhé době) se mi líbilo něco z českého prostředí i když to na mě působilo trochu v americkém stylu. Je to milé a vtipné, ale neskutečně krátké. I komiks Nezadaná od Francouzek Indie Desjardins a Magalie Foutrier je naprosto parádní a trefný. Neskutečně pobaví.

Probuzení je druhou knihou v sérii od Kelley Armstrong a já jí neskutečně miluji! Nechápu, proč jsem si jí nepřečetla v angličtině. Je to doslova skvost mezi paranormálními young adult. Další série, kterou miluji je Mortal enchantment a její druhá kniha Fragile Reign od Stacey O'Neale právě vyšla. Já si přečetla hned druhý den po vydání a WOW.

Už víte, že bude podle knihy Ugly love od Colleen Hoover film? Knihu jsem měla už od vydání ve čtečce, ale až teď jsem se k ní dostala. Nebudu lhát, že mě nedostala tahle fotka, protože Nick Bateman je prostě Nick Bateman! OMG! A kniha? OMG na druhou! K tomu všemu autorka vydala ještě i krátkou novelu Maybe not ke knize Maybe someday a tím mě kompletně odrovnala.

New adult teď frčí a Jota na to sází. Před pár dny vydala horkou novinku Losing it od Cory Carmack. Až neskutečně jsem si jí užila a myslím, že osloví nejednu (přiznejme si, že takovéhle knihy kluci číst nebudou, ani kdybyste jim drželi nůž pod krkekm) z vás. A pak tu mám Zimní příběh od Marka Helprina - předlohu ke stejnojmennému filmu. No, moc mě nezaujal, ale zajímavý příběh to tedy je.

One to hold od autorky jménem Tia Louise (nechtějte po mě abych její jméno skloňovala, to fakt ne) je regulérní adult romance. Je to krátký, ale zato originální příběh mladé ženy, která touží po rozvodu a pak potká pana božského. Yup. Easy as that. A pak tu mám neskutečně vtipnou knihu s roztomilým názvem Roomies od Lindy Zart. Ne všechno se mi na ní libilo, ale vtip jí nemohu odepřít.


To je vše z mých knih za listopad. 
Co jste si přečetli vy?

Lucie

Knihomolka, studentka, milovnice kávy, seriálů a cestování.

Žádné komentáře:

Okomentovat