Rok 2014 ve dvanácti bodech

12/31/2014

hover_share

Možná to říkám každý rok, ale tenhle byl snad ten blogově nejlepší. Seběhlo se toho hodně a bez diaře a archivu na blogspotu bych si na to asi už nikdy nevzpomněla. Stejně jako loni bych je níže shrnula - měsíc po měsíci. Připravte si něco k snědku a pití, protože to bude vskutku dlouhé čtení. Tak tedy, připravit, pozor, start. 

Leden 
Hned začátkem roku jsem s dalšími blogerkami vyrazila do kina na Zlodějku knih. Byla jsem z ní nadšená stejně jako z jako knižní předlohy, kterou jsem dočetla pár hodin před promítáním. Ke konci měsíce pak CooBoo pořádalo setkání ohledně příchodu Divergence do kin, což bylo neskutečně zajímavé odpoledne a sepsali jsme o něm společně s Freckles, Bětkou a Vendeou report. Z článků bych ráda zmínila ten o svých oblíbených booktuberech a recenze na Počátek, Objetí, Once dead twice shy, Archiv, The chaos of stars, Čas mezi námi a The iron traitor.

Zlodějka knih
Únor
Tentokrát jsem opět zašla do kina a to hned několikrát. Nejprve na Robocop, poté na Zimní příběh. Byla také předpremiéra Vampýrské akademie, na kterou jsem si následně zašla ještě jednou. Tím nejzásadnějším bodem byl fakt, že blog oslavit již svůj třetí rok na světě. Po celý měsíc jsem pořádala re-reading Drahokamů. Začátkem měsíce do Prahy zavítala spisovatelka Margareth Stohl a Luxoru se povedlo jí přemluvit na malou autogramiádu. Bylo to skvělé. Krom toho mělo Yoli křest. Nemohu uvěřit, že je to již téměř rok. Neuvěřitelné. Zavítala jsem také na křest knihy Dračí oči a zašla říct ahoj s Feckles do CooBoo. Sepsala jsem recenze na knihy Easy?, Pawn, Mé sladké šestnácté století, Unspoken a Uninvited.

Vampýrská akademie
Březen
Březen byl trochu náročnější. Kompletně celý (asi až na pár dní) jsem strávila v práci a na nic jiného jsem nejen, že neměla čas, ale ani náladu. Největší událostí byl úžasný koncert Within Temptation. Napsala jsem recenze na Stín noci, Ignite me, Wicca, Zakázaná přitažlivost, Panika, Maybe someday a Half bad

Duben
A zase to kino. V dubnu to byla předpremiéra filmu Vášeň mezi řádky a Divergence. Už poněkolikáté jsem se podívala do Plzně. Konal se tam knižní sraz spojený s laser game. Pak jsem odjela na týden do Velké Británie, Přibyly recenze na Hon, Jen jeden den, The unbound, Etiketa a špionáž, První stříbrná kniha snů, Cruel beauty a The assassin's curse.

Divergence
Květen
S Willindou a Bětkou jsem ZASE viděla Divergenci. Hehe. Také jsem získala brigádu v Luxoru. 16. května, tři dny po mých dvacátých narozeninách začalo to nejlepší z celého roku - Svět knihy! S Freckles, Vendeou, Abyss, Bětkou a Will jsme tam byly všechny tři dny a bylo to boží. Zašly jsme na besedu s Katkou Petrusovou, setkali se s kompletním CooBoo, Suši oslavila narozeniny a tak dále. Ke konci měsíce se konala předpremiéra dlouho očekávaného filmu Hvězdy nám nepřály. Samozřejmě jsem opět napsala pár recenzí. Zamilované duše, Auracle, Ve stínu černých ptáků, Aliance a Jestli zůstanu.

Červen
Začátkem června jsme s Vendeou započaly letní read-a-thony. Sice jsme tento projekt nakonec nedokončily, ale jeho začátek byl dosti slibný. V jednom článku jsem shrnula všechny své oblíbené knižní boyfriendy. Kromě přijímaček a zkoušky FCE mě čekaly první dny v nové práci. V cheecupu plném cupcaků a cheesecaků jsme také slavily narozeniny Willindy a Freckles. Před samotnou oslavou jsme zašly ještě na Hvězdy nám nepřály. Perfektní začátek dne. Koncem června jsme s Vendeou a Willindou vyrazily na english camp. Byla to úžasná a jedinečná zkušenost. Napsala jsem recenze na knihy Učiněná katastrofa, To all the boys I've loved before, Juliet immortal, After the end

Hvězdy nám nepřály
Červenec
Po english campu jsem bohužel schytala zápal plic, takže jsem nějak nebyla schopna cokoliv dělat. Nenapsala jsem tak ani jeden pořádný článek nebo recenzi až na jednu - Sweet unrest. Tím nejlepším dnem byl 26. červen, kdy se konal comic con a já mohla sledovat Once upon a time panel. Knih se to sice netýká, ale co. Je to přece OUAT - má závislost. 

Srpen 
Srpen už byl lepší. Pustila jsem se do videí a natočila jich hned několik - Kindle tag, Unboxing Moje knihy z BWB. Kromě práce a běhání po obchodech se toho moc neudálo. Napsala jsem recenze na Sweet reckoning, Gilded ashes, A beauty so beastly, Slza, Mortal enchantmantBlack city a Léto na druhý pokus

Září
Září se neslo v duchu nové školy. Takže nakupování učebnic, sešitů a tak dále. Všichni to známe. V jednom týdnu se konaly hned dvě předpremiéry filmů Dárce a Labyrint. Krom toho jsem zašla i na Zůstaň se mnou. V září se vrátilo mnoho seriálů a já tak nemohla být spokojenější. Na konci srpna se konal den nepřečtených knih a o pár dní později jsem shrnula tento den. Také jsem pro vás shrnula svých pět nejoblíbenějších kaváren jako stvořených na čtení. Poté jsem se pustila do článku, po kterém jste se dlouho ptali a to jak jsem začala číst angličtině a také jaké byly mé blogerské začátky. Co se týče recenzí, mohli jste si jich přečíst hned pět - Čistý, Defy, Labyrint, Podivuhodné a krásné soužení Avy Lavender a Přivolávání.

Zůstaň se mnou
Říjen
Plno z vás si jistě vzpomíná na pražský knižní sraz. Já jsem na něm sice nemohla strávit tolik času, kolik bych chtěla, ale i tak to bylo parádní. Do Prahy navíc zavítala Lindsey Stirling a s Willindou jsme si jí nemohly nechat ujít. V říjnu to byly přesně dva roky co jsem začala pracovat v knihkupectví a podělila jsem se s vámi o své dojmy. Zrecenzovala jsem tři knihy - This is what happy looks like, Throne of glass a Queen of someday

Listopad
Nakladatelství CooBoo slavila páté narozeniny a pořádalo skvělou oslavu. Hned na začátku měsíce jsem zašla s kamarádkami na Zmizelou. Na takovéhle filmy často nechodím, ale musím uznat, že se Zmizelá opravdu povedla. Knihu jsem nečetla, takže jsem byla dosti překvapená a celou dobu napjatá. Krom toho jsem zašla i na Drákulu: neznámou legendu. Skoro nikdo se mnou nechtěl jít. Ve výsledku šlo o opravdu skvělý film a pevně doufám, že bude pokračování, které se plánuje. Zrecenzovala jsem knihy Na hraně zapomnění, Half upon a time a Losing it.

Dracula - Neznámá legenda
Prosinec
A pak přišel prosinec. Poslední měsíc letošního roku. Převratnou novinkou je to, že si Ben Barnes založil facebook, twitter a intagram. Ou jé! I'm fangirling so hard right now. Když se vrátím ke knihám a blogování, tak to nebylo nijak převratné. Začala jsem více číst new adult knihy a napsala o tom. Před pár dny jsme s dalšími pěti blogerkami (je až neskutečně, jak skvělé kamarádky jsem díky blogu získala) strávily víkend v Rakovníku a udělaly si své vlastní pozdní vánoce. Zrecenzovala jsem Počkám na tebe a Zimní příběh

Tohle byl můj rok 2014 a co ten váš?

You Might Also Like

0 komentářů