Vánoční soutěžení #1 o Potrhaná křídla

V září, kdy Kath's world of books dosáhlo 500 fanoušků na facebooku, jsem vám slibovala soutěž. V listopadu, když web překročil 200 000 zobrazení, jsem vám také slibovala soutěž. Ani k jedné jsem se nedostala a omlouvám se za to. Proto dnešním dnem započínám sérii pěti vánočních soutěží. V  té dnešní (první) lze soutěžit o jednu knihu a s každou další budou knihy přibývat. Ano, počítáte dobře, v té poslední budete mít šanci získat rovných pět knih! Navíc si budete moci vybrat ty své z nabídky podle svého gusta. No nezní to skvěle? 

(Chybičky v datu na obrázku si jsem vědoma)

Chcete získat Potrhaná křídla od Ruty Sepetys? Stačí pro to udělat jednu jedinou věc. Napište mi do komentářů, která kniha vám obvykle v tuto dobu navodí tu správnou vánoční atmosféru. Sama bych si nějakou knihu s vánoční tematikou přečetla a tak jsem zvědavá na ty, které zmíníte. Připojte svůj email a pak jen vyčkejte do 16. prosince. Čtenáři ze Slovenska se určitě nebudou zlobit, ale tentokrát jen pro Českou Republiku.

Knihu budu výherci odesílat hned druhý den 17. prosince, ale buďte si vědomi toho, že v tuto dobu již česká pošta pod tím návalem pracuje pomaleji a doručení trvá déle. Je tak pravděpodobné, že se do vašich rukou dostane až po vánocích. 

Lucie

Knihomolka, studentka, milovnice kávy, seriálů a cestování.

Žádné komentáře:

Okomentovat