Měsíční update - Prosinec 2014

1/11/2015

Rok s pěkným číslem 14 na konci je už několik dlouhých dnů za námi a vše nám tak začíná nanovo. Na to, že ještě před pár dny z rádií vyhrávaly vánoční koledy a v televizích nebylo nic jiného, než pohádky, se mi zdá, jakoby uplynula mnohem delší doba. Měla jsem v plánu si k vánocům pořídit mraky knih, ale tolik jich nakonec nemám. A to je vlastně ještě lepší. Přeci jen, kam bych je za chvíli dávala. Za prosinec jsem nasbírala celkem osmnáct fyzických knih a několik ..... no dobře hodně e-knih

Do levných knih chodím velmi často (i když mi je teď v blízkosti domova zrušili) a v jednu chvíli mě zaujala především kniha Milenec lady Chatterleyové od Davida Herberta Lawrence. Dosavad jsem knihu nečetla, ale láká mě spoustu let. Zajímám se velmi o Romanovce, ale téměř všechny knihy o tomto ruském rodu jsou bohužel v Česku téměř nedostupné a probírat se bazary a antikvariáty se mi nechtělo.Na better world books jsem pak našla knihu The Romanovs - The final chapter od Roberta K. Massieho. Musela jsem jí mít doma!  

Tuhle první nálož vánočních dárečků mám od babičky. Tedy, vybrala a koupila jsem si je sama, ale teoreticky od babičky jsou. Najisto jsem šla pro Eleanor a Parka od Rainbow Rowell a Papírová města od Johna Greena. Po obou jsem toužila. John Green je prostě John Green a Rainbow Rowell zase novou literární senzací. Zbylé dvě jsem koupila náhodně. Pokud zůstaneš od Courtney Cole mě zaujalo především kvůli autorce. Jde o tu samou spisovatelku, která napsala skvělou oddychovou knihu Dante's girl (Danteho holka u CooBoo). Pak jsem se mrkla i do skromné sekce cizojazyčných knih a doufala, že se něco zajímavého najde i tam. A našlo. Vybrala jsem Where she went od Gayle Forman. Tohle pokračování knihy If I stay mě neskutečně zajímá a teď se do ní budu moci brzy pustit. Navíc svými rozměry perfektně ladí i k českému vydání. 

Druhá vánoční nadílka je od tety a opět jsem si všechny vybrala sama. Řekla jsem si, že když vyšlo tolik nových Yoli knih, tak si alespoň doplním sbírku. Colleen Hoover bezmezně miluji a novinka Život jedna báseň byla nutností. Jak možná víte, do Labyrintu od Jamese Dashnera jsem zamilovala a jakmile vyšlo pokračování Spáleniště, tak jsem neváhala. A pak zase jeden John Green a to Hledání Aljašky. Původně se mi do téhle knihy sice moc nechtělo, ale dám jí šanci a třeba mě překvapí. 

O tom, že CooBoo pořádalo charitativní bazar, na kterém prodávalo velké množství cizojazyčných knih, asi víte. Já se bohužel této bombažužastické akce zúčastnit nemohla a tak jsem alespoň požádala Freckles, jestli by se nepokusila mi pár knih ulovit. A ulovila. Získala jsem tak Shatter me od Tahereh Mafi v hardbacku. Šílím z toho radostí. Konečně mám celou sérii kompletně v hardbacku. Pushing the limits od Katie McGarry jsem také chtěla mít doma. Knihu jsem četla v angličtině jako rc e-knihu a pak si jí nepořídila. Teď jí konečně mám a vypadá nádherně. 

A zase ty levné knihy! Několik měsíců jsem v nich okukovala a obdivovala tuhle pěkně velkou a nádherně graficky zpracovanou knihu - Atlas legendárních zemí. Díky bohu tam celou dobu byly a nevyprodaly se. Ani nevím, proč mi trvalo tak dlouho, než jsem si jí koupila. Mám moc ráda historii a především mytologii a cokoliv, co se týká takovýchto starých a velmi zajímavých věci si u mě místo najdou vždy. Zatím jsem jí neprošla celou, ale jen část a řeknu vám, že je to krása.

Některé knihy se překládají bleskovou rychlostí. Své o tom může vyprávět  Horrorstor od Gradyho Hendrixe. Tuhle knihu jsem dlouho obdivovala ve všech videích zahraničních blogerů a říkala si, že u nás asi nevyjde. Jenže pak jsem v práci a zrovna tuhle po mě chce jedna paní vyhledat. Přiznávám, že jsem se divila, proč jí chce, když u nás nevyšla, jenže ona vyšla. Zjištění měsíce. A ano, nebyla bych to já, kdybych si jí ihned nekoupila. A čísla: Nekonečnost od Rachel Ward jsou dalším úlovkem z levných knih. Ne ale mým. Freckles je uviděla a vzpomněla si na mě. Děkuju. 

A když už jsem skoro žádnou knihu k vánocům nedostala jako opravdový dárek a naprosté překvapení, vykompenzovala jsem ti to se svými kamarádkami Willindou, Freckles, Bětkou, Abyss a Vendeou a udělaly si své vlastní vánoce. První stříbrnou knihu snů od Kirsten Gier jsem dostala od Bětky. The winner's curse od Marie Rutkoski mi věnovala Vendea. Dystopický Pawn od Aimee Carter mi dala Willinda a nádherný re-telling Krásky a zvířete nazvaný Of beast and beauty od Stacey Jay jsem dostala od Freckles. Nevítaní od Sophie Jordan, které mi pořídila Abyss, jsou sice stále na cestě, ale o to víc se na ně těším. Moc vám děkuji a mám vás ráda. 

Knihy z Amazonu vám raději ani ukazovat nebudu. To by byl článek extra dlouhý a nikoho by to nebavilo. Alespoň vám sepíšu jejich názvy. 

Last train to istanbul - Ayse Kulin, Tortured souls - Kimber Leigh Wheaton, Inspire - Cora Carmack, Amour amour - Krista Ritchie, Across the ages - RaSchelle Workman, Steel the light - Lexi Blake, What if - A. J. Pine, Shadows on snow - Starla Huchton, Grounder - Jorge Enrigue Ponce, The mind readers - Lori Brighton, Dec the holls - Jacinda Wilder, Unbeautiful - Jessica Sorensen, Say what you will - Cammie McGovern, The bridge of snow - Marie Rutkoski,  

You Might Also Like

0 komentářů