Přečetla jsem a zrecenzovala v prosinci 2014

1/03/2015

Další měsíc je pryč a tak je doba na pravidelné shrnutí toho, co jsem vlastně přečetla. Stále se mě drží čtecí nálada a tak vždy ihned po dočtení jedné začínám knihu další. Nedělám si ani pauzu. Vážně mě to teď baví a řádně toho využívám. Čtu a čtu a zase jen čtu. I tak jsem ale zvládla pouze osm knih, což je nižší počet, než v který jsem doufala. Ale nevadí, však i osmička je moc pěkné číslo. 

Když pohlédnu zpět na prosincové recenze, tak se až stydím. Zrovna recenzování mě zrovna v tuhle chvíli nebaví. Ano, mám tu svou chvilku, kdy raději dělám všechno možné okolo, jen nerecenzuju. Napsala jsem pouhopouhé dvě recenze na knihy - pěkně tlustý Zimní příběh a new adult Počkám na tebe. Slibuji, v lednu se zlepším a přinesu vám více recenzí na opravdu zajímavé knihy. 

Jedna z nejnovějších fantasy knih The winner's curse od Marie Rutkoski mému oku neunikla. Je to vskutku jedinečná a nevídaná kniha, do které jsem se sice těžce začítávala, ale pak se do ní zamilovala. Seriál The 100 absolutně miluji a proto byla jeho knižní předloha Prvních sto od Kass Morgan nutností. Seriál mám stále radši, ale kniha byla dobrá též.

Bound by dragon od Lindy K. Hopkins mi pod ruku přišlo zcela náhodně a ačkoliv se mi námět draků měnících podobu na lidi zalíbil, nešlo o nijak zvláštní knihu. Pak tu mám Královnu Tearlingu od Eriky Johansenové - Emmou Watson opěvovanou knihu, která se mi též svým námětem líbila, ale její provedení už tak moc ne.
Alexandra Potter mě vždy lákala a tak jsem jí poprvé okusila v Co je nového, kotě?. Skvělá kniha na odreagování, ale ani z téhle jsem odvařená nebyla. Nijak mě nechytla za srdce. Za to kniha Across the ages od RaShelle Workman ano. Je to kniha plná cestování v čase, novodobého Indiany Jonese a taky lásky.
Kniha odehrávající se v Irsku? Ano prosím! Heir of earth od Rosemary Clair je sice o Sidhe neboli irských vílách, ale také o typické knižní "epic love". Jsem velmi překvapená, jak dobrá kniha byla. V to jsem ani nedoufala. Ihned po dočtení jsem se pustila do pokračování s názvem Son of sun a to si zamilovala snad milionkrát víc než knihu první.

Tak a tohle byl můj prosinec. 
Co pěkného jste si přečetli vy?

You Might Also Like

0 komentářů