To nejlepší z toho, co jsem za rok 2014 přečetla


Přiznejte se. Kolikrát jste již dnes podobný článek četli? Předpokládám, že nesčetněkrát. Jako každý správný bloger si jen ale nemohu nechat uniknout. Za rok 2014 to dělá 100 knih a 32280 stran. Jsem s tím spokojená? No to si piště. Původně jsem měla nastaveno 111 knih a někdy na podzim jsem toto číslo snížila. Nestíhala jsem a bála se, že to nebudu schopna splnit. Rozhodla jsem se pro číslo 90 a jak vidíte i to jsem překonala. 

Myslela jsem si, že když pro vám vytvořím takovéhle přehledové video, ušetří mi to práci, ale ve skutečnosti mi to zabralo skoro celé odpoledne. Aspoň jsem si vyhrála. Vybrala jsem svých 20 nejlepších knih, které bych všem doporučila ne-li vnutila ke čtení. Pokud bych je měla seřadit, tak by to vypadalo pravděpodobně takto, ale věřte mi, že je neskutečně těžké říci, které byla lepší a která horší. 

1. Cruel beauty - Rosamund Hodge
2. Ugly love - Colleen Hoover
3. Uninvited - Sophie Jordan
4. Mortal enchantment - Stacey O'neale
5. Easy? - Tammara Webber
6. Zůstaň se mnou - Gayle Forman
7. Ignite me - Tahereh Mafi
8. Defy - Sara B. Larson
9. The winner's curse - Marie Rutkoski
10. Half upon a time - James Riley
11. Cizinka - Diana Gabaldon
12. Archiv - Victoria Schwab
13. The assassin's curse - Cassandra Rose Clarke
14. Sweet unrest - Lisa Maxwell
15. Pawn - Aimee Carter
16. Heir of earth - Rosemary Clair
17. Přivolávání - Kelley Armstrong
18. Maybe someday - Colleen Hoover
19. Hvězdy nám nepřály - John Green
20. Losing it - Cora Carmack

Lucie

Knihomolka, studentka, milovnice kávy, seriálů a cestování.

Žádné komentáře:

Okomentovat