Hledáte to správné knižní tričko? Zkuste shirtinator.cz

Trička s vtipným či trefným nápisem mám ráda, ale ty správná se těžce hledají. Momentálně jsem závislá na dvou - Keep calp and drink coffee a Property of Hook's crew - Neverland. Dosavad jsem ale nenašla nějaké s relativně knižním motivem, které bych musela mít doma. Už jsem vám tu myslím, že povídala od americkém Redbubble, ale pokud se vám nechce objednávat až z Ameriky a raději byste z České Republiky, zkuste Shirtinator.


Shirtinator je skvělá česká stránka, kde si lze vytvořit vlastní tričko zcela podle svých představ. A nejen tričko. V nabídce jsou i mikiny, bundy, spodní prádlo, polštáře, kryty na telefony nebo třeba ručníky. Můžete si tedy navrhnout cokoliv, co hrdlo ráčí. Ať už dle předem daných motivů, nebo s vlastní fotkou či obrázkem. Navrhnout si své vlastní tričko tak nemůže být jednodušší.

Není vůbec potřeba se bát. I ti, kteří nejsou graficky zdatní, tričko zvládnou levou zadní. Shirtinator udělá vše za vás. Na vás je už jen vybrat si typ trička a barvu. Tento krok byl pro mě tím nejtěžším. Jsem nerozhodná osoba a svůj výběr jsem tak neustále měnila. Dále pak samozřejmě velikost, množství a samotný motiv. Jak jsem již zmínila, můžete si zvolit již z předpřipravených motivů a ty pak kombinovat, textu či vlastního motivu.


Chcete-li na tričko natisknout svojí fotku nebo například logo blogu, mějte v paměti, že musí být v opravdu dobré kvalitě a velikosti. Shirtinator vám však vždy ukazuje jakou kvalitu fotka má a zdali je k tisku vhodná. Nemusíte se tak bát, že se tričko nepovede. Jedinou výhradu mám vůči nabídce fontů. Těch je dle mého názoru opravdu málo a je těžké si vybrat.

Tričko či jiný produkt můžete zaplatit hned několika způsoby - online kartou, převodem, na dobírku nebo přímo na pobočce Uloženky, kde si poté balíček lze vyzvednout. Další možností doručení je kurýrní služba Intime (na Slovensku UPS).

V náhledu již vidíte, jaké tričko jsem zvolila. Knihy a káva jsou zcela jasné. Co jiného bych si na tričko dala? Pevně doufám, že bude vypadat pěkně a že potisk bude kvalitní.

Pevně doufám, že pro vás bude tento článek užitečný a že si třeba také nějaké to tričko zkusíte objednat. Opravdu to není nic těžkého a výsledek za to bude stát. Já to své budu mít v rámci akce Tričko pro blogera a doufám, že i v budoucnosti si nějaké tričko objednám. 

Lucie

Knihomolka, studentka, milovnice kávy, seriálů a cestování.

Žádné komentáře:

Okomentovat