Ještě stále čtu v češtině | Co mám v hledáčku na rok 2015

3/28/2015

Abyste si neřekli, že už česky skoro vůbec nečtu, tak tu mám důkaz, že tomu tak není. I když musím přiznat, že ty v angličtině jasně vyhrávají. Mrkla jsem na to, co má do konce roku v plánu vyjít a vybrala z nich celkem osm kousků, které jsem anglicky nečetla a chystám si je přečíst jen česky. 


Jen jeden rok | Gayle Forman - vyšlo 27. března 2015                                                               

Pokračování knihy Jen jeden den (Moje recenze)
Goodreads
Knižní trailer

Na jen jeden rok se těším už od chvíle, kdy jsem dočetla Jen jeden den. Kniha mi příjde jako zajímavý a oddechový příběh, který v Jen jednom dni skončil celkem otevřeně. Knihu jsem si dokonce pořídila anglicky, ale když už jsem sérii začala česky, proč to měnit. Kniha navíc vyšla včera, takže se na ní o to víc těším. 



Prozření | Kelley Armstrong - vyjde 13. 4. 2015                                                                             

Pokračování knih Přivolávání (má recenze) a Probuzení
Goodreads

Od série nejtemnější síly jsem nic neočekávala. Před lety jsem jí měla dokonce doma v angličtině, ale nelákala mě. Teprve až když sérii začala vydávat Galatea jsem se do ní pustila a s velkým překvapením si jí oblíbila. Rozhodně patří mezi moje nejoblíbenější série. Na to, že jde o paranormální romanci s náctiletými protagonisty, není ani trochu otravná ani naivní. Zkrátka dobré čtení. 


Ostrov lhářů | E. Lockhart - vyjde 14. dubna 2015                                                                      

Goodreads
Knižní trailer

Do We were liars jsem se loni pouštěla, ale zasekla jsem se někde v první třetině. Nebylo to tím, že by mě kniha nebavila, ale holt jsem se mezitím pustila i do jiných knih a tuhle odsunula na později. Když už ale kniha vyjde česky, tak proč to nezkusit. Obálka ani název se mi sice moc nezamlouvají, ale kniha je přeci o obsahu, tak se nebudu řídit předsudky a zkusím to. 



Jako zabít ptáčka | Harper Lee - vychází 30. dubna 2015                                                         

Tuhle si chci přečíst snad ... no já vlastně nevím jak dlouho. Je to ale vážně doba. Vždy jsem ale kolem ní chodila a nikdy se k jejímu přečtení nedostala. V dubnu vyjde u Mladé Fronty zcela nová verze a absolutně dechberoucí obálkou a já si jí chci tak KONEČNĚ přečíst. Prosím, dokopejte mě k tomu někdo. Prosím, prosím, prosím. Jestli jste jí také ještě nečetli, tak se mně přidejte. Můžeme pak knihu společně probrat. 



Jedna malá lež | K. A. Tucker - vyjde 6. května 2015                                                                   

Goodreads

Matně si vzpomínám, že jsem tuto knihu vídala před lety na zahraničních knižních blozích a zamlouvala se mi její obálka. Jde o new adult, takže obsah nebude zrovna tím nejoriginálnějším pod sluncem, ale i tak jsem na ní celkem zvědavá. Letos jí vydává Baronet a já do ní rozhodně půjdu. New adult knih není nikdy dost. Proto doufám, že nebude zklamáním. 




Hřebec | Alice Clayton - vyjde 30. června 2015                                                                                

Pokračování knih Nabíječ (má recenze) a Roštěnka (má recenze)
Goodreads

Toto je jedna z mála erotických sérii, kterou mám celkem ráda. Především na ní zbožňuji její vtip. Především u Nabíječe jsem se doslova klátila smíchy a to v dobrém slova smyslu. Hřebec se sice už netýká protagonistů prvních dvou knih, ale nevadí. Bude zajímavé zase sledovat jinou dvojici. Doufám, že bude kniha opět vtipná a čtivá. Alice Clayton to ale umí a tak nemám pochyby. 



Všechny malé zázraky | Jennifer Niven - vyjde 1. září 2015                                                     

Česká obálka ještě nebyla zveřejněna
Goodreads
Knižní trailer

V září k nám přiletí kniha, kterou všichni přirovnávají k Hvězdy nám nepřály. Netuším, co je na tom pravdy, ale příběh vypadá opravdu zajímavě a tak jí i já zkusím. Takovýchto knih tolik nečtu, tak to bude příjemné osvěžení. Navíc pevně doufám, že se i my dočkáme této nádherné obálky, která vypadá naživo božsky. 



Milostné dopisy mrtvým | Ava Dallaira - vyjde 1. prosince 2015                                         

Česká obálka ještě nebyla zveřejněna
Goodreads
Knižní trailer

Zahraniční blogeři člověka často přesvědčí o téměř čemkoliv. Tuhle knihu bych si totiž jinak ani asi nechtěla přečíst, ale množství videí a recenzí mě usvědčilo v tom, že i tahle za to bude určitě stát a že by byl hřích jí nezkusit. Samotný námět mi příjde jako zajímavý nápad, tak jen ať to autorka ničím nezkazí. 


You Might Also Like

0 komentářů