Knižní přírůstky za únor 2015

3/02/2015

Ehm, nějak jsem se rozjela a asi bych měla pomalu brzdit. Už takhle mám doma mraky knih, kterých se snažím zbavit. Ale až uvidíte knihy, které jsem si za únor pořídila, jistě mě pochopíte. Navíc dorazily nějaké předobjednávky, dodatečné dárky k vánocům a knihy objednané před měsícem. Takže mohu v klidu použít výmluvu, že jsem si je v únoru vlastně nekoupila. Problém vyřešen. 

Má závislost na pohádkových převyprávěních se zvětšuje každým dnem. Neodolala jsem a musela si pořídit Towering, Bewitching a Cloaked od autorky Netvora Alex Flinn. Měla jsem za to, že Cloaked bude taktéž v hardbacku, ale nevadí. Všechny tři jsou z amerických knihoven a ve skvělém stavu.

A další dvě převyprávění. Já vám to říkala. Jsem závislá. Jedná se o převyprávění Sněhurky nesoucí název Nameless od Lili St. Crow a pak všemi jistě známá Cinder od Marissy Meyer. Cinder jsem sice měla již dávno v češtině, ale nikdy mě právě svou obálkou nelákala. Proto jsem se rozhodla si počkat a najít na better world books levné americké verze. A pak všichni určitě vidíte The ruby circle od Richelle Mead. Jde o závěrečný díl série Bloodlines a je až neskutečné, jak rychle to uteklo.
Achjo, tyhle dvě jsou tak lesklé a nefotogenické. Lepší fotka jednoduše nešla udělat. Může za to Obsidian od Lennifer L. Armentrout, který jsem vyměnila s Vendeou. Obálka je sice hrozná, obličeje na ní nesympatické, ale námět knihy mě moc láká, tak jsem zvědavá. Uninvited od Sophie Jordan je poslední vánoční dáreček od Abyss. Knihu jsem četla loni a naprosto se do ní zamilovala. Abyss byla tak hodná a pořídila mi jí domu.
Jak vidíte, měla jsem chuť i na nějakou tu slaďárnu. Vybrala jsem si knihu Jsem single a pomstím se od Tracy Bloom, která to vyhrála na celé čáře svým vtipným názvem. Dále pak Zapleteného od Emmy Chase jsem vybrala zcela náhodně. Zrovna včera jsem si knihu přečetla a musím říct, že je to škoda peněz. Za to pro Vlak naděje od Christiny Baker Kline jsem šla úmyslně. Tolik lidí o knize básnilo, že jsem si prostě musela pořídit také.
Na Splynutí od Julianny Baggott jsem dosti zvědavá. Dostala jsem jí od Fantasye k recenzi. Nejsem fanda Čistého a tak snad bude druhý díl o něco kvalitnější. Druhým a posledním recenzním výtiskem je 21. den od Kass Morgan. Ano, má oblíbená stovka. Už je proto, že seriál miluji, si musím přečíst další knihu. Jiskra od Amy Kathleen Ryan byla zcela nečekanou koupí v Levných knihách a Můj ne tak sladký život od Rachel Harris. Ani netušíte, jak moc jsem se na ní těšila. Ve skutečnosti to je zcela zbytečné a nicneříkající roztahování už tak skvělé série.

You Might Also Like

0 komentářů