Přečetla jsem v březnu 2015 + Co se za měsíc událo

Prozraďte mi, kdo z vás ví, co si počít s úvody článků? Napadá vás vždy něco jiného? Příjde mi, že pokaždé píšu ty stejné ošemetné věty a vám už to asi musí znít, jako kdyby to opakoval papoušek. Inu, někdy si i jako papoušek připadám. No nic, ani vtipně, ani zajímavě mi to teď nejde a já to vzdávám. Toť můj zajímavý, originální úvod. Dobrá práce, Kath.... zastřelte mě někdo.


V polovině března se konala premiéra filmu Rezistence. Sešlo se tak asi čtyřicet (snad mám dobrý odhad) blogerů, čtenářů a příznivců příběhu. Na sraze předcházejícímu filmu se soutěžilo, vyhlašovalo, povídalo a hodně smálo. Kdo by řekl, že jsme tam společně seděli asi tři hodiny. Co říct k filmu? Těšila jsem se a nebylo to špatné. Ale zase ani žádná výhra. Rezistence byla podle mě nejslabší knihou a film na tom byl dosti podobně. Tris mě po celou dobu iritovala. Stačilo aby na Tobiase párkrát zamrkala a ten hned za ní běžel jako věrný pejsek. Caleb vtipně běhal a ještě vtipnější se tvářil a Peter celý film zachraňoval. Film jsem si užila, ale znovu bych na něj asi nešla. 

Dále jsem pak zašla ještě na jeden film - Kingsman: tajná služba. Tenhle film nesmíte brát vážně, protože je to v podstatě hrozná hovadina, ale pobavila. Nebudu lhát a přiznám, že jsem na film zašla především kvůli Colinu Firthovi. Sice se docela divím, že se na něco takového dal, ale proč ne. Byl na celém filmu to nejlepší. 


A toť vše k tomu, co se událo. Ještě zmíním několik recenzi, které jsem za uplynulý měsíc napsala - Ugly love, A magic dark and bright, Countdown, Život jedna báseň, The winner's curse, Frostfire, 21. den, Královna Tearlingu, Šepotání, Girl online. Jsem na sebe pyšná. Nevím, kdy jindy bych recenze napsala a jen by se to množilo. Nyní mám prázdniny a tak se budu snažit sepsat recenze na zbytek. A co jsem to vlastně za březen přečetla? Jde o devět knih - pět v angličtině, čtyři v češtině. 

    

   



Lucie

Knihomolka, studentka, milovnice kávy, seriálů a cestování.

Žádné komentáře:

Okomentovat