Knihomolské tričko | Má zkušenost s shirtinator.cz

4/01/2015

Před skoro dvěma týdny jsem vám psala o české stránce www.shirtinator.cz, kde si lze vytvořit tričko zcela podle vaší představy. V rámci akce tričko pro blogera jsem tuto službu vyzkoušela a chci se s vámi podělit o své dojmy. 

Jak jsem již zmiňovala v minulém článku, největší dilema bylo vybrat druh trička, barvu a potisk. Měla jsem v hlavě vizi toho, že by na něm měly být knihy a káva - dvě věci, které mě symbolizují. Zvolila jsem tedy neonové tričko v růžové barvě a ve velikosti XL. Obvykle nosím M nebo L, ale preferuji volná trička. Jako potisk jsem tedy zvolila obrázek kávy, který byl již v nabídce, hromádku knih, kterou jsem našla na internetu a mezi ně plusko. Jednoduché a zajímavé.


Potisk se velmi povedl. Obzvláště knihy. Pod bílým šálkem sice trochu prosvítá růžová, ale tomu se u tak výrazné neonové barvy nelze divit. I na dotyk působí velmi příjemně. Vůči materiálu také nemám téměř žádné výtky až na jednu malou - materiál trička je dosti tenký, na léto ideální, ale nedává mi dojem velké kvality. 

Na co byste si ale měli v případě, že byste rádi shirtinator zkusili, dát pozor je velikost. Pořádně se přeměřte a zkontrolujte rozměry jednotlivých velikostí! Přestože nosím běžně M nebo L, objednala jsem si XL, aby tričko bylo lehce oversize. Nicméně ve skutečnosti to neodpovídá velikosti XL ale spíše tak M. Zas tak mi to nevadí, protože mi i tak sedí, ale jen si na to dejte pozor. Nemuselo by vám pak vůbec sedět. 


Naprosto dokonalá je doba dodání. Nestačila jsem se divit, za jak krátkou chvíli jsem měla tričko doma. 23. března šlo tričko do tisku, o den později již bylo na cestě do uloženky a 27. března jsem si pro něj šla. Opravdová rychlost. Za to palec nahoru!

Se službou shirtinator jsem velmi spokojená a vážím si toho, že jsem si mohla vyzkoušet tričko navrhnout a odzkoušet. Vše je velmi rychlé a chcete-li mít své vlastně navržené tričko co nejdřív doma, zkuste to tady, jistě budete spokojeni. 

You Might Also Like

0 komentářů