Knihy, které se v dubnu chystám (a musím je!) přečíst

V čtení předem zvolených knih jsem nikdy nebyla a ani nebudu dobrá. Už loni jsem se pokoušela o to, stanovit si vždy na následující měsíc několik knih, které si chci bez debaty přečíst. Jenže to se mi nikdy nepovedlo. Znám se a jako vždy sáhnu po zcela jiné knize než jsem měla. Ale proč se o to nepokusit znovu. Vybrala jsem pouze čtyři knihy, které víceméně přečíst musím. Vím, že mezitím přečtu spoustu jiných e-knih, ale na těchto čtyřech trvám a držím si palce, abych je přečetla. Je divné si sama sobě držet palce? Hm, v tomhle případě ne. 


Where she went | Gayle Forman
WSW jsem si vylosovala v březnu ze své TBR jar a samozřejmě se k ní nedostala. Kdo se tomu diví? Nikdo? Správně! Hodlám to napravit a přečtu si jí teď v dubnu. If she stay jsem si loni zamilovala a stejně tak i film. Proto se nemohu dočkat toho, jaká kniha bude. 

Láska v podsvětí | Meg Cabot 
Čekat dva roky na pokračování? No problem. Ehm, tak trochu. Už si sice knihu Mezi láskou a smrtí nepamatuji, ale snad si u téhle oživím paměť a bude se mi líbit. 

PS: Miluji tě | Cecelia Ahern 
Od Cecelie jsem již četla hodně knih a vždy si je neskutečně oblíbila. K téhle - paradoxně nejznámější jsem se však ještě nedostala. Film jsem ale viděla. Před chvilkou jsem si jí vytáhla coby dubnové čtení ze své TBR jar a jsem na ní zvědavá. 

These broken stars | Amie Kaufman & Meagan Spooner
Pokud to nevíte, tak TBS je společným dubnovým čtením. Přidejte se! Kniha je to sice velká s pidi písmenky, ale rozhodně za to bude stát. Mě osobně kniha láká hodně dlouhou dobu, tak si na ní konečně udělám chvilku a zjistím, co je na tom pravdy.

Máte i vy v plánu si přečíst nějaké určité knihy?

Lucie

Knihomolka, studentka, milovnice kávy, seriálů a cestování.

Žádné komentáře:

Okomentovat