Mých 10 nejoblíbenějších vedlejších postav

Jsem zpět s další topkou tentokrát těch nejoblíbenějších vedlejších postav. Určitě to znáte, sleduje příběh hlavní postavy, ale pod kůži se vám dostane i jedna z těch, které tolik prostoru nedostaly. Vybrala jsem proto deset postav, které mě jednoduše bavily od začátku do konce. 

10. Warren (Maybe someday, Maybe not)
Pokud jste četli knihu Maybe someday, tak doufám, že se mnou souhlasíte v tom, že je Warren naprosto perfektní a neskutečně vtipná postava. O to víc mě potěšil fakt, že se autorka rozhodla dát této postavě více prostoru a napsala novelu Maybe not. Klidně může psát další a další a já si stěžovat rozhodně nebudu.

9. Mason (Vampýrská akademie)
Mám-li se přiznat, tak jsem Masona zas tak nijak nezbožňovala, ale díky filmu jsem si jej oblíbila snad o milion procent. Herec, který jej ztvárnil je neskutečně roztomilý a vtipný, až jsem díky němu dostala chuť si sérii (v jeho případě určitou část knih) přečíst znovu.


8, Marcus (The mortal enchantment)
Věrnějšího a loajálnějšího přítele jako je Marcus jsem snad ještě neviděla. Přišel mi jako mnohem zajímavější a propracovanější postava než oba hlavní hrdinové. Pokud si někdy stěžuji, že skvělé postavy nedostávají mnoho prostoru, u Marcuse to bylo ještě horší. Chudák se v prvních dvou knihách objevil jen párkrát.

7. Grayson (První stříbrná kniha snů)
Graysona mám po druhé knize ještě radši. Škoda, že jen nemá mnoho prostoru a člověk o něm neví něco více. Kdyby se Kerstin Gier rozhodla napsat knihu zaměřenou právě na něj, tak se nebudu vůbec bránit. 

6. Gale (Hunger games)
Vážně mě zajímá, co všichni vidíte na Peetovi? Jako beru to a zas tak mi nevadí, ale vždyť Gale nebo Hurikán v češtině je trilionkrát zajímavější. Až do poslední knihy jsem mu fandila, ale asi to nebylo dost. No nic, ale stejně ho budu preferovat před Peetou. 


5. Jess (Cracked)
Když jsem s Cracked začínala, nevěřila bych, že si Jess oblíbím. Je to celkem dosti protivná a sarkastická postava, ale postupem času si mě získala. Jess je ale ten typ postavy, kterou bych brala za svou kamarádku. 

4. Maven (Red queen)
Nevím, jestli se dá Maven zcela považovat za vedlejší postavu, jelikož je součástí milostného trojúhelníku, ale budiž. Maven je jednoduše ten nejroztomilejší princ pod sluncem. Zbožňuji ho ať se děje, co se děje a už se nemohu dočkat dalšího dílu.

3. Simon (Město z kostí)
Přestože Město z kostí zas tak v oblibě nemám, Simon je výjimkou. Absolutně jsem se do něj zamilovala! Kdo z vás ne? 


2. Kenji (Shatter me)
Četli jste Shatter me? Jestli ne, no tak to potěš koště. Přicházíte totiž o Kenjiho. Tu nejgeniálnější postavu, která ví, kdy přijít s nějakou parádní hláškou. Mnohdy byl právě Kenji tím nejzajímavější prvkem celé trilogie.

1. Severus Snape (Harry Potter)
Jak bych mohla na první místo dát jinou postavu než Severuse? Právě on je už roky mou nejoblíbenější vedlejší postavou a na tom se nic nezmění. Mám-li se přiznat, tak jen považuji za zcela nejpropracovanější postavu celé série. Bez něj by to prostě nebyl Harry Potter.

Lucie

Knihomolka, studentka, milovnice kávy, seriálů a cestování.

Žádné komentáře:

Okomentovat