The kiss of deception

4/06/2015

Kiss of deception není zrovna novinkou. Přestože jsem knihu měla ve své čtečce už od samotného vydání, moc mě to k ní nelákalo. Teprve až jedno videu britské booktuberky mě přesvědčilo v tom, že by to nemuselo být vůbec špatné. Fantasy příběhy, ve kterých vystupují princové a princezny a celkově šlechta, mi jsou velmi blízké a nesmírně ráda je čtu.

Trochu jsem se bála toho, jak si Lia na vlastní pěst poradí a zdali jí to po chvíli nepřestane bavit. Nepřestalo a musím uznat, že to bylo parádní. Nestačila jsem se divit, jak zajímavé, čtivé a místy tajemné vše bylo. Přestože se celý děj knihy odehrával na jednom místě, nechyběla mu akce a velké množství nejrůznějších tajemství. The kiss of deception není zrovna nejtenčí a možná by bylo lepší, kdyby autorka příběh ve středu tolik nenatahovala. Kniha by byla lehce svižnější.

Lia není jedinou postavou, na kterou se kniha zaměřuje. Velký prostor získává princ a vrah – Kaden a Raffe. Je v tom ale jeden malý háček. Nevíte, kdo je kdo. Autorka si s tím pěkně pohrála. Dokonce i kapitoly psané z jejich pohledů byly jednou nazvané jako „prince“ a „assassin“ a později nazvané jejich jmény. Přestože jde o dvě naprosto odlišné postavy, tak ani z jejich úhlů pohledu nejdou rozeznat. Osobně jsem postupem času začala preferovat jednoho z nich, ale stále jsem si nebyla jistá, kdo ve skutečnosti je. Rozhodně jsem ale nečekala takový zvrat. Ten vás totiž zanechá s otevřenou pusou.

Opustit svůj starý život však není nic jednoduchého, a přestože byla Lia spokojená s tím novým, fakt, že zradila svou rodinu, zesměšnila prince a zhatila šanci na spojenectví, jí neustále pronásleduje. Její čin navíc způsobil smrt několika jejích blízkých lidí a to Lia nemůže vystát. V tu chvíli začíná ta správná akce. The kiss of deception nabrala neskutečné obrátky a já se nemohla knihy pustit. Tak působivou knihu jsem už nějaký ten pátek nečetla.

Mary E. Pearson zakončila svou knihu dalším velkým zvratem a konec nechala opravdu neskutečně otevřený. Kniha skončila doslova uprostřed scény. Tím mě sice moc nepotěšila, jelikož jsem se nemohla dočkat nějakého výsledku a teď nezbývá nic jiného než čekat do července, kdy vyjde pokračování s názvem The heart of betrayal

Název: Kiss of deception
Série: The remnant chronicles #1
Autor: Mary E. Pearson