Měsíční update - Duben 2015

Neměla jsem narozeniny (i když se blíží). Nebyl Svět knih (i když se také blíží). Nebyly ani vánoce (a ty se blíží také). Přesto tu mám 20 knih. No zastřelte mě. Část z nich jsem dostala nebo mi byly zapůjčené od CooBoo, když jsme se jim s dalšími blogerkami doslova vnutily a uklidily jim jejich tři knihovny. Výsledek i s videem jste mohli vidět před pár týdny v Terčině blogu. Jinak vás asi nepřekvapí, že knihy v češtině jsou opět v menšině. Mé malé (no dobře, to je vtip) knihovně začíná vládnout angličtina. 

U Promise of shadows od Justiny Ireland jsem velmi dlouhou dobu obdivovala obálku a nakonec si jí pořídit musela. Kniha These broken stars od Amie Kaufman a Meagan Spooner byla společným anglickým čtením dubna. Snad se nepletu, ale doufám, že to byl duben. A pak tu mám Scarlet od Marissy Meyer. Cinder jsem sice ještě nečetla, ale chystám se.
Jen červená to může být. Tururu.... Cruel Beauty od Rosamund Hodge je nutností. Četla jsem jí loni, ale paperback vyšel až letos. Zato nad Talon od Julie Kagawy jsem dost dlouho váhala. Dokázali byste odolat tak krásné obálce? The winner's crime od Marie Rutkoski je snad ještě lepší než první díl. A The girl who never was od Skylar Dorset dorazila až na samém konci měsíce, ale za to s podpisem a nálepkou. 

Nejsem kočičí člověk, ale Pusheen - Já, košišta od Claire Belton je plostě ta nejlostomilejší na švětě. Moc si v ní sice nepočtete, ale who cares. Já nejsem neviditelná od Marcuse Sedgwicka mě stále moc láká a brzy si na ní musím udělat čas. Jedná se první dvě knihy z velké kupy, které jsem si dovezla z redakce CooBoo. Takže za obě velmi děkuji. 
Nálož anglických knih pokračuje. Kdysi dávno jsem For darkness shows the stars od Diany Peterfreund začala číst, ale moc daleko se nedostala. Tak snad jí teď konečně dočtu. Ke knize Control od Lydie Kang jsem se dostala přes zahraniční blogery. Doufejme, že bude stát za to. Star cursed od od Jessicy Spotswood je pokráčko, které jsem prostě potřebovala, A pak tu mám The young elites od Marie Lu
Už dlouho jsem si nepřečetla dystopii a Not a drop to drink od Mindy McGinnis vypadá na to, že by mě mohla dost bavit. Četl jste jí někdo? Unleashed od Sophie Jordan je můj absolutní must-have. Kniha sice nebyla tak dobrá jako Uninvited, ale užila jsem si jí. O Frozen od Melissy de la Cruz a Michaela Johnstona sice nic moc nevím, ale vypadá velmi zajímavě.
Jsou tu poslední dvě knihy. Tedy vlastně tři. Na So much closer od Susane Colasanti jsem doslova zapomněla. Od té samé autorky na fotce můžete také vidět knihu Something like fate. A na závěr The apple tart of hope od Sarah Moore Fitzgerald. Mám z té knihy doslova chuť na pořádný koláč. Hodně z vás už knihu četlo, tak mi napište, jak se vám líbila a zdali to stálo za to. CooBoo je jednoduše nejhodnější. 

Lucie

Knihomolka, studentka, milovnice kávy, seriálů a cestování.

Žádné komentáře:

Okomentovat