Přečetla jsem v dubnu 2015

5/01/2015

Tak jo. Už se zase o krok blížíme k vánocům. Ano, já vím, ale já tak ráda s tímto ostatní otravuji. Teď vám chci ale ukázat knihy, které jsem za duben stačila přečíst. Bylo by jich více, ale vaření, uklízení, venčení a všechny další povinnosti, které plynnou z toho být doma sama, to znemožňovali. Před desítku jsem se tak opět nedostala. Keep calm and read more.

Začnu knihami v češtině. Nedočkavě jsem se pár dní po vydání pustila do Prozření od Kelley Armstrong. Oproti prvním dvou dílům malé zklamání, ale stejnak jsem si knihu užila. Druhou stříbrnou knihu od Kerstin Gier jsem dostala od cooboo v elektronické verzi a během dvou dnů jí měla přelouskanou. Je to takové milé, zajímavé čtení, ale žádný zázrak v téhle sérii zas nevidím. 
Pak jsem si "přečetla" Pusheen - Já, Košišta od Claire Belton. Měsíce jsem na ní chystala, ale nebyla schopna si jí nějak obstarat. Je to neskutečně roztomilá knížečka, která vám zabere jen pár minut. Jen do ní! Tím knihy v češtině končí. Confess od Colleen Hoover byla opět totální must-read knihou, nicméně mě kniha nezaujala, což se mi ještě s knihami od Colleen nestalo. 

Kiss of deception od Mary E. Pearson je fenomenální. Doslova dokonalá YA fantasy. Vtipné je, že jsem jí ve své čtečce měla hodně dlouho, ale teprve až teď se do ní pustila. Dělala jsem chybu. Mezi ostatními podobnými knihami rozhodně vyniká. To samé platí o knize These broken stars od Meagan Spooner a Amie Kaufman. Zprvu mě nelákala, ale potom? Vážně bomba. 

U Cracked od Elizy Crewe raději nečtěte anotaci. Ta totiž zní trochu zvláštně. Nakonec mi kniha přišla úplně jiná a mnohem zajímavější. Je také velmi vtipná a postavy si prostě zamilujete. A proč jsem se pustila do Defiance od C. J. Redwine ani nevím. Najednou jsem jí měla v ruce a četla. Příběh je velmi zajímavý a originální, ale poněkud nudný a roztahaný. 

A co jste v dubnu četli vy?

You Might Also Like

0 komentářů