Přečetla jsem v květnu 2015

Mám-li být zcela upřímná, tak jsem na sebe dosti pyšná. Ačkoliv se mi v květnu zcela vůbec nechtělo nic číst a už vůbec psát, podařilo se mi přečíst hned sedm knih. Převážně se jedná o fantasy knihy. Ty začínám mí poslední dobou zcela nejraději. A co jste četli vy? 

S chutí jsem se pustila do pokračování knihy The winner's curse od Marie Rutkoski a to The winner's crime. Nedokáži vám ani říct, jak skvělé to bylo. Pár věcí mi trochu vadilo, ale závěr knihy vše překonal. Ještě teď jsem z toho paf. Nevydržela jsem ani pár dní a hned poté, co mi dorazilo Ice kissed od Amandy Hocking, jsem se do ní pustila. Miluji tento příběh, miluji postavy a prostě vše. 

Neměla jsem to vůbec v plánu, ale Obsidian od Jennifer L. Armentrout na mě koukal z knihovny a tak jsem si řekla proč ne. Kniha je to krátká a knihu s mimozemšťany jsem opravdu dlouho nečetla. Možná i nečetla. Nebylo to vůbec špatné. Už mám i druhý díl. Za to See me od Wendy Higgins je tragédie. Nic doslova blbějšího a naivnějšího jsem dlouho neviděla. 
Tou nejlepší knihou celého května je beze sporu A darker shade of magic od V. E. Schwab. Sice se o ní dost mluví, ale mě až tak nelákala. Jenže, pak se z ní stalo společné květnové čtení. Začátek je dosti pomalý, ale později neskutečná jízda. Naprosto dokonalé. Nemám slov. Talon od Julie Kagawa jsem tak nějak popadla bez přemýšlení. Námět zajímavý, ale nijak zvlášť mě to nechytlo. 
Teprve předevčírem jsem dočetla poslední květnovou knihu a to Faking it od Cory Carmack. Velmi volné pokračování knihy Losing it. Obvykle mám klišoidní knihy velmi ráda a nevadí mi, ale v případě Faking it tomu bylo bohužel naopak. Moc mě nebavila a u druhé poloviny knihy jsem spíše tak trochu umírala nad tím, jak neoriginální kniha byla. Představitelka hlavní hrdiny mi byla velmi nesympatická a celkově mi to tentokrát nesedlo. Možná kdybych to četla jindy. 

Lucie

Knihomolka, studentka, milovnice kávy, seriálů a cestování.

Žádné komentáře:

Okomentovat