Svět knihy 2015 | Horko, dárečky a Girl online + soutěž

5/17/2015

Již počtvrté jsem zavítala na knižní veletrh a byla to opět paráda. Jen se mi trošku nechtělo. Jsem holt velmi líná osoba. Výstaviště jsem si prošla s Bětkou a Anežkou už v pátek a zjistila, že se na veletrhu nic nezměnilo. Vše vypadalo stejně jako loni. Až na pár stánku, které chyběly nebo naopak přibyly. Přestože jsem netušila, co si pořídit, dorazila jsem domů s jednou knihou - Magisterium od Holly Black a Cassandry Clare.


To pravé terno ale přišlo až v sobotu. Tradičně jsem se sešla s Bětkou, Hankou, Anežkou a Vendeou v McDonaldu a poté vyrazily (některé ověnčené taškami a krabicemi) na veletrh. Navštívily jsme ty nejzajímavější místa, některé z nás zašly sraz s Jotou a v jednu jsme už zase vyrazily na akci nakladatelství CooBoo a to diskuzi s Terezou Janišovou a Bárou Tuzarovou - mladými českými autorkami. Troufám si říct, že celému veletrhu kralovala Girl online, která byla vidět téměř všude. Hlavně na těchto skvělých mávátkách (netuším, jak jinak to nazvat). God bless Jota. Já už ale Girl online doma mám, ale stejně jsem si od Joty jednu knihu odnesla. Pro blogery platila akce 50% a tak má volba padla na Body book od Cameron Diaz.


Dále jsme neustále naháněly některé z naší skupinky (aspoň byla sranda), předávaly narozeninové dárky, které doufám udělaly radost a i já sama dostala skvělý dárek k narozeninám - kafe, svíčky, lepítka, čokoládu. Ke čtení ideální, Ve tři nás následně čekal tradiční sraz s CooBoo, kde se nás sešlo čtrnáct i s redakcí. Předali jsme pár tipů na knihy, které by mohli vydat (prosím, prosím, prosím), povídali si, zahrnuli Terku knihami k podpisu a dostali i knihu jako dárek. Druhá stříbrná kniha snů je jednoduše nádherná.


Nadšená jsem i z těchto skvělých placek. Sice je moc nemám kam dát, ale já si poradím. Fangirl a Magisterium je od Euromédie a trefná "jsem bloger" placka zas od Dity, za kterou jí velmi děkuji. Je naprosto parádní.

A teď doufám udělám někomu z vás radost, kdo se na veletrh nemohl dostavit. Napište mi do komentářů, proč jste na Svět knihy nemohli dorazit a kdyby ano, co byste si za každou cenu pořídili. Vyhrát můžete knihu, kterou věnovalo CooBoo a to Šepotání. Čtyři další získají alespoň záložku. Nezapomeňte připojit svůj e-mail. Komentáře bez e-mailu budou vyřazeny. Tak jen do toho. Výherce bude vylosován 31. května.

You Might Also Like

0 komentářů