Červnový knihobit plný překvapení

Uplynul měsíc a přišel čas na dalšího, již druhého knihobita. Ten minulý se mi celkem líbil, ale měl pár much. Proto jsem byla zvědavá, co na mě bude čekat nyní. Jako první jsem si pomyslela asi toto: "Juj, ten balík je nějaký lehký! Snad v něm něco je." Celou cestu domů jsem byla napjatá a doufala, že uvnitř najdu něco zajímavého. A pak přišlo na řadu rozbalování. 

Vše bylo zabaleno v klasické krabici a jednotlivé věci v bublinkové folii stejně jako minule. Uvnitř se další, vyloženě knihobití krabice opět neskrývala. Budu ale nadále doufat. 

Jako první jsem ve svém knihobitovi nalezla tento vážně povedený a moc pěkný plakát "So many books, so little time". Za něj dávám palec nahoru! Velmi se mi líbí a už plánuji, jak si ho dám do rámečku. Plakát je od Ebbie Smith, která své výtvory prodává na www.etsy.com. Plakát bych rozhodně ráda ještě někdy v balíčku nalezla.

Dále přišel na řadu průvodní dopis červnovým boxem se zprávou od autorky vybrané knihy. Dopis byl tentokrát v krásné obálce a celkově krásně zpracovaný. 

Překvapením pro mně bylo zlato-stříbrné tetování, které sice s knihami a čtením moc nesouvisí, ale možná víte, že takovéto tetování je aktuálně velkým letním hitem a sama jsem ho chtěla zkusit.

Další roztomilostí je tahle obyčejná tužka s citátem z knihy z knižního vesmíru. Citát pochází z knihy Hvězdy nám nepřály a pronesl jej Gus. Já takovéhle maličkosti prostě zbožňuji.

Do klína se mi pak doslova vysypaly tři takovéhle sponky s rybkou, želvou a něčím jako beruška? No, nedokáži to identifikovat. Nevím, jestli je někdy použiji. Vím, že je lidé používají jako záložky, ale mně pak vadí, že je od nich stránka knihy taková pomačkaná.

Součástí červnového balíčku byl i časopis. Já obdržela 100+1 zahraniční zajímavosti. I časopisem se zcela trefili do mého gusta! Vím, že se do balíčků dával ještě časopis o válce a v tom bych si tedy nepočetla.

Na samotném dně krabice jsem nalezla už jen pohled od Yoli, vizitku knižního vesmíru a slevu 25% na audioknihu, kterou tedy nevyužiji. Audioknihy neposlouchám. Pokud někdo slevu chcete, tak si zvětšete fotku a kod použijte.

Knihu jsem si nechala na samotný konec. Tým knihobita mi tentokrát vybrali knihu Topím se v tobě od Jasindy Wilder. Zrovna tuhle knihu jsem v poslední době docela často vídala na goodreads a blozích a dosti mě lákala. Jsem tak velmi ráda, že jsem zrovna tuhle v balíčku nalezla. Těším se, až si jí přečtu. 

S červnovým balíčkem jsem mnohem spokojenější než s tím předešlým. Výběr obsahu se povedl a s knihou se v mém případě též trefili. Sice ještě nejsem z Knihobita úplně nadšená, ale věřím, že v budoucnosti to bude lepší a lepší. Tvůrci boxu jsou jistě na dobré cestě. Třeba ještě placku, záložku, možná nálepku s knižním motivem a nějakou maličkost (placek a záložek není nikdy málo) a hned bych celému boxu dala deset z pěti hvězdiček. Nicméně zcela chápu, že plakát nebyl zrovna nejlevnější. A řekněte mi, že nejsem jediná, kdo by v balíčku ocenil třeba i nějakou tu mňamku? 

A co bych někdy v budoucnu v boxech uvítala? Samolepky s knižním motivem, látkové tašky, svíčky, více placek a nebo nějakou originální věcičku z etsy.com.

Jen pro zajímavost: 
Kniha - 249 Kč
Plakát - 460 Kč (myslím, že je to největší velikost A4)
Tužka - 19 Kč
Tetování - asi 30 Kč (nalezeno na ebay.com)
Sponky - tipuji tak 10 - 15 Kč
Časopis - 36 Kč
+ sleva 25% na audioknihu

Celkem = 809 Kč
Cena boxu = 399 Kč

To není zas tak špatné, ne?

Lucie

Knihomolka, studentka, milovnice kávy, seriálů a cestování.

Žádné komentáře:

Okomentovat