The book combo TAG

6/18/2015

Viděli jste tu v nedávné době nějaký TAG? To proto, že je už nedělám. Ohoho, to vůbec nevyznělo tak vtipně, jak jsem doufala. Move on. Přestala jsem s nimi ze dvou důvodů. Zaprvé, lidi to už prostě moc nebaví. To by až tak nevadilo, kdyby tu nebyl důvod číslo dvě - jsem líná! Ve výsledku jsem se na tagy naprosto a z vysoka vyprdla. 

Před několika dny jste si ale mohli všimnout, že se do jednoho pustila Vendea a ta mě následně "tagla". Běžně bych tahle tagnutí nijak nehrotila a video nebo článek neudělala, ale popravdě mě tenhle dosti zaujal! Je originální, nápaditý a člověk se během něj trochu zamyslí. Tag se jmenuje The book combo, jehož autorem je známý booktuber Jesse the reader

1. Jaké dva autory bys ráda viděla spojit síly a napsat spolu knihu?                         

Richelle Mead a Marie Rutkoski. Nebylo to prostě epic? Knihu, která by měla tak perfektně a detailně vykreslený svět, neuvěřitelnou zápletku a zároveň pořádné bad-ass postavy chrlící jednu sarkastickou poznámku za druhou, bych si přečetla hned! A spojení Richelle a Marie by bylo zaručený úspěch.

2. Jaká spolupráce autorů na jedné knize je tvá oblíbená?                                           

Tady to jednoduché. These broken stars od Meagan Spooner a Amie Kaufman. Jinou knihu od dvou autorů jsem totiž zatím nečetla. S TBS jsem ale neskutečně spokojená. Už si brousím drápky na jejich druhou knihu.


3. Kdybys mohla zkombinovat dva příběhy (dvě knihy) a stvořit tak jedinou    

             knihu, které dvě by to byly? A jak by se nová kniha jmenovala?                     


To, že zbožňuji knihu Frostfire od Amandy Hocking, víte. Velmi jsem si oblíbila i The kiss of deception od Mary E. Pearson. Dohromady by to bylo The frostfire kiss of deception nebo jen The frostfire kiss, Příběh princezny na útěku, kterou hledá jak princ, tak i asasín. Jenže princezna není ledajaká princezna. Umí to dobře s mečem a jinými zbraněmi a s asasínem si neláme hlavu. Během svého útěku možná stihne odhalit i pár velkých tajemství sužujících její království.

4. Jaké dvě postavy z různých knih shipuješ?                                                                        

Rylilah! Teď se asi divíte, co to melu. Kdybych mohla, tak bych shipovala Rylana z Defy od Sary B. Larson a Delilah z A darker shade of magic od V. E. Schwab. Rylan s holkama nemá zrovna štěstí a to je to takový ňuňánek. Myslím, že kdyby poznal Delilah, tak by se už nikdy nenudil. Oba dva jsou navíc celkem bad-ass, takže by jim to určitě klapalo.

 

5. Jaké dva knižní světy z různých knih bys ráda viděla spojené?                           

Rozhodně Labyrint a Hunger games. No dobře, zas tak velký rozdíl by to nebyl, ale i tak by tyhle dvě série vytvořily ještě neuvěřitelnější a akčnější svět. Třeba by si Gale našel konečně holku, kdyby jich tam časem bylo tolik..... Jak já nemám ráda Peetu. 


6. Jakou dilogii/trilogii/sérii bys ráda viděla spojenou v jedné knize?                

Prvních 100. Ačkoliv se to často nestává, tak knižní předlohu seriálu fakt v lásce nemám, zato seriál nesmírně. Četla oba první dva díly, které vyšly v češtině a nevidím pointu toho, proč by to vlastně (společně s třetí knihou) nemohla být kniha jedna. Nic by se na tom nezměnila. Navíc se jedna kniha odehrává během jen pár dnů. Mám tedy mnohem radši takové knihy, které pokrývají větší časový úsek a děj má tak možnost se více rozvíjet. 

You Might Also Like

0 komentářů