Červnové knižní přírůstky

7/24/2015

Konec úspěšného zkouškového si zasluhoval pořádnou oslavu. Tím mám samozřejmě na mysli návštěvu knihkupectví. Vyhlídla jsem si tam něco, co jsem sice vůbec nepotřebovala, ale neskutečně chtěla. Ano, je to další Vampýrská akademie od Richelle Mead. Tentokrát v angličtině a s těmi nejnovějšími obálkami s velkým VA. V Luxoru je měli za 99 Kč za díl, což je prostě nádhera. Sehnala jsem všechny až na první díl. Nicméně jsem si jej před pár dny objednala na BD a v srpnu plánuji re-reading celé série. Přidal by se ke mně někdo?


Od mamky jsem pak za zkouškové dostala dvě knihy a to Endgame: The calling od Jamese Frey a Dance of shadows od Yeleny Black. Endgame vypadá naprosto dokonale! V knize jsou různé šifry a podobně. Už jsem jí začala číst, ale pak jsem dala přednost jiným knihám, V srpnu si chci ale udělat chvilku a celou si jí přečíst. O Dance of shadows vlastně ani nic nevím. Viděla jsem v jí ve slevách a bez váhání po ní sáhla. Nad Why we broke od Daniela Handlera jsem dlouhou dobu váhala. Není to totiž vůbec levná kniha. Naštěstí jsem na knihu narazila na thriftbooks.com a ihned objednávala. 


V červnu jsem navázala spolupráci s nakladatelstvím Paseka a obdržela od nich dvě knihy - První dojmy od Charlieho Lovetta a Mortdacaiův záhadný případ s knírem od Kyrila Bonfiglioliho. První dojmy mám už přečtené a zcela mě ten příběh uchvátil. Rozhodně si přečtu i autorovu další knihu. Mortdecai stále čeká na přečtení a nesmírně jsem na něj zvědavá. Knihu Topím se v tobě od Jacindy Wilderové jsem měla v merku už nějakou tu chvíli. O to víc jsem byla překvapenější, když jsem knihu našla ve svém knihobitovi. Paráda! A na závěr tu mám ještě knihu Carova tajné dcera od Jennifer Laamové. Po téhle jsem doslova toužila. Pojednává o Romanovcích a to si prostě nemohu nechat ujít. 


Co jste si minulý měsíc pořídili vy?

You Might Also Like

0 komentářů