Čtečka tour - co skrývá můj kindle | Čtečkaton

Dnes přišla chvíle na to, abych vám ukázala, co skrývá moje čtečka. Konečně mě to zároveň donutilo si v ní uklidit, nezařazené knihy naházet do složek a vymazat ty, o kterých s jistotou vím, že je číst nebudu. Pak jsem vše nafotila a snad to pro vás bude trochu zajímavé. PS.: V kindlu nemám jedinou knížku v češtině (edit: tak jednu přeci jen ano). 

Můj kindle je v současné době oblečen v zeleném obale (který měl být tedy spíše žlutý, ale kdo má ebayi věřit) a oživen nálepkou s Dimitrijem z Vampýrské akademie (k dostání na redbubble.com). Ta už je tedy docela odřená. Přeci jen čtečku používám opravdu často. Když jí zapnu, tak můžete vidět, že mám knihy roztříděné do složek. Nemám ráda, když jsou jen tak volně ve čtečce naházené. Volně vložené mám pouze ty knihy, které zrovna čtu. Složky mám čtyři a to - TBR (k přečtení), TBR ASAP (co nejdřív k přečtení), for review (k recenzi) a summer reading, která patří s aktuálnímu projektu, který pořádám s Vendeou.


Vezmu to teď složku po složce. Začnu tou s knihami k recenzi. V té mám přesně devět knih - Ostrov lhářu od E. Lockartové, From a distant star od Karen McQuestion, A whole new world od Liz Braswell, Every last word od Tamary Ireland Stone, Gathering deep od Lisy Maxwell, Walk on Earth a stranger od Rae Carson, Indelible od Dawn Metcalf, Stolen Songbird od Danielle L. Jensen a Indigo awakening od Jordan Dane.


Další složkou je TBR tedy knihy k přečtení a to The wilds, Trial by fire, Gold, Chase me, Need me, Crush, Never never, Elusion, Dorothy must die.

Dále pak Alianeted, All lined up, V is for virgin, Wicked, All broke down, Gates of thread and stone, The paper magician, Chameleon, Just one night.


A nakonec The here and now, Sea of shadows, Vicious, Drowning instints, League of strays, Of Poseidon, Parallel, Indigo awakening (znova, tohle musím smazat) a Masque of the red death.


Předposlední složkou v mé čtečce je TBR ASAP, tedy to, co mám co nejdříve k přečtení. The scorpion rules (tohle je z netgalley, takže by kniha měla být správně v sekci reviews), The potion diaries, Hollywood witch hunter, The heart of betrayal, Love beyond time, Invasion, Queen of tomorrow, Hello goodbye and everything in between (tohle také patří do reviews) a Until the beginning. 


Poté An ember in the ashes, Crushed, Seeker, The mistborn trilogy, Trust me I'm lying, The princess spy, The conspiracy of us, Alice in Zombieland a All the bright places. Na poslední stránce je už jen Taking od Kimberly Derting, ale ta samotná se mi už nechtěla fotit.


Na konec mi zbývá už jen složka s knihami k Summer reading. Tam jich je jen pár. The fill-in boyfriend, Everything that makes you, The shattered court, The girl at midnight a The glass arrow.


Tak to je má čtečka. Za trochu tmavší fotky se omlouvám. Celý den jsem strávila v centru Prahy na procházce a domů se vrátila když už se stmívalo. 

Lucie

Knihomolka, studentka, milovnice kávy, seriálů a cestování.

Žádné komentáře:

Okomentovat