Čtečkaton - Co vše jsem za týden přečetla | Rekapitulace

Dnes se vám naposledy hlásím se čtečkatonem. Ten je sice už za námi, ale zbývá ještě shrnující článek. Tento týden jsem se snažila ve své čtečce přečíst šest knih. Nakonec se mi povedlo zdolat čtyři z nich.

Hned v pondělí jsem se pustila do první knihy a to The collector's society od Heather Lyons o Alice z říše divů a tajné společnosti cestující do knižních světů. Brzy ráno v úterý jsem knihu dočetla a večer začala s druhou - Shadows od Jennifer L. Armentrout. Jedná se o (relativně) krátkou novelu k autorčině asi nejznámnější sérii Lux. O den později, ve středu, jsem dočetla Shadows a ihned se pustila do třetí knihy (pro mě snad té nejočekávanější) a to Miss Mabel's school for girl od Katie Cross o čarodějnicích. Trochu mě to dostalo do Potterovské nálady. S touhle jsem se ale patlala celkem dlouho. Skončila jsem s ní až o tři dny později, v sobotu. Na neděli jsem pak už zvolila krátkou knihu Love beyond time od Bethany Claire.

Během čtečkatonu jste si u mě také mohli přečíst tři tématické články - Proč číst e-knihy, Příběh mě a mojí čtečky, čtečka tour.

   

7 dní 
4 knihy 
1126 stran
a
3 tématické články

Lucie

Knihomolka, studentka, milovnice kávy, seriálů a cestování.

Žádné komentáře:

Okomentovat