Neskutečně opožděný květnový update

7/04/2015

Snad úplně poprvé za ty čtyři roky jsem vám zcela zapomněla ukázat své nové knížky za květen. Ano, čtete dobře, mám více než měsíční zpoždění. A tak jsem vyfotila všechny knihy a jsou tu. Přestože je květen měsícem mých narozenin a zároveň Světa knihy, shromáždilo se mi jich paradoxně asi nejméně za posledních pár měsíců. Jen jedenáct. 
Byla jsem schopna odolat a na knižním veletrhu si pořídila jen dvě knihy, což je na mě opravdový výkon. Vtipné je navíc i to, že ani jednu z nich jsem si vlastně ani nechtěla koupit. Na Body book od Cameron Diaz jsem narazila náhodou u stánku Joty a k její koupi mě přilákala blogerská sleva 50%. Tou druhou je Železná zkouška od Holly Black a Cassandry Clare. Na fotce ještě vidíte jednu - Druhou stříbrnou knihu snů od Kerstin Gier. Tu jsem dostala na veletržním srazu s CooBoo. 
V is for virgin od Kelly Oram jsem si koupila od Cathy, která pár knih ze své knihovny prodávala a mně tato již delší dobu velmi lákala. Tak proč jí nezkusit. Uninvited od Sophie Jordan a The shadow society od Marie Rutkoski jsem si koupila přes nedávno objevený e-shop www.thriftbooks.com. Jde o další e-shop s použitými knihami avšak v perfektním stavu. Ice kissed od Amandy Hocking byla má snad nejočekávanější kniha celého května. Nemohla jsem ani dospat. 
Není přání jako přání od Alexandry Potter jsem nijak nevyhledávala. Když jsem jí ale v práci našla mezi slevami v boxu s hrníčkem za 89 Kč, neodolala jsem. Další knihou, kterou jsem si koupila od Cathy, je Statistická pravděpodobnost lásky na první pohled od Jennifer E. Smith. Jediným narozeninovým dárkem v podobě knihy byla The princess bride od Williama Goldmana. Určitě všichni znáte film. Po knize jsem toužila. Úplně poslední knihou je malíčka The little book of Czenglish od Marka Pickeringa. Knihu napsal můj učitel z jazykové školy a pojednává o těch největších chybách, které Češi v angličtině dělají. 

You Might Also Like

0 komentářů