Osm červencových úlovků | Book haul

7/30/2015


Červenec si pravděpodobně pořídil sedmimílové boty a je u konce. Ani jsem nestačila zaregistrovat, že je polovina prázdnin za mnou. Za těch třicet dní (přeci jen zbývá ještě zítřek) jsem mnoho knih přečetla a pár si jich i pořídila. Přesněji osm, pokud tedy počítáte i dva průvodce. 

Když už je o nich řeč, tak začnu právě s nimi. U průvodců mě vždy odrazují ceny. Je mi jasné, že někomu muselo dát obrovskou práci takový průvodce dát dohromady, ale pět set a více je opravdu hodně. V merku jsem tak měla spíše ty menší a levnější. Pak jsem zcela náhodně zjistila, že jsou k dostání v Levných knihách za 49 Kč. Neváhala jsem a popadla Irsko a Skotsko od Marca Pola. Chtěla jsem si pořídit i Dánsko, ale to bohužel nebylo k dostání.

The shattered court od M. J. Scott jsem vybrala do společného letního čtení a rovnou si ho i pořídila. Překvapilo mě ale jak maličká kniha je. Vysoká asi jako moje dlaň. Red queen od Victorie Aveyard muselo být mé. Tuhle knihu miluji a musela jí mít ve své knihovně. To samé platí i o A court of thorns and roses od Sarah J. Maas. Je tak nádherná. 

O Dead girl walking od Suzy Cox vůbec nic nevím, ale neodolala jsem jí na bookdepository.com, kde byla a možná ještě i je v akci. Dle námětu soudím, že to bude něco lehkého a vtipného. Doufám. Na Vodopád od Lauren Kate jsem dost zvědavá. Slza mi nepřišla nijak zajímavá, tak snad bude mít pokračování konečně nějaký děj. A nakonec Hook's revenge od Heidi Schulz. Všichni jistě víte, proč zrovna tahle kniha.

You Might Also Like

0 komentářů