Papírová města | Nic nikdy nedopadne tak, jak si člověk představuje | Jaký byl film?


Knihu Papírová města jsem měla od minulého víkendu připravenou na nočním stolku. Menší snaha o to, abych si jí přečetla ještě před středeční předpremiérou. Nestalo se tak, ale nevadí. Na film jsem tak šla s tím, že o příběhu nic nevím. Jen to, že hlavní postavy hraje Isaac ze hvězd a modelka Cara Delevingne. Víte co, docela jsem si užívala to, že jsem si po dlouhé době zašla na film, jehož konec jsem předem neznala. Jen jsem doufala, že z toho budu trochu víc paf.

Abych se přiznala, film nebyl úplně můj šálek kávy a znovu bych na něj nezašla. Nechápejte mě ale špatně. Líbila se mi celá ta věc s papírovými městy a mapami, líbili se mi Quentinovi blázniví, ale přesto skvělí kamarádi Ben a Radar, líbil se mi celý jejích road trip do New Yorku a plno s tím spojených zážitků i strastí.

Už tak moc se mi nelíbila Margo a celé její hledání. Jelikož jsem nečetla knihu, tak mi byl konec knihy/filmu zcela neznámý. Tak trochu jsem očekávala, že přijde něco, co mi vyrazí dech. Však víte, jako v Hvězdách. Nestalo se. Já nevím, ale celé mi to přišlo tak trochu beze smyslu a takové nijaké.

Navíc se mi některé momenty vůbec vtipné nezdály. To mi bylo chvílemi až trapně, že se celý sál až na mě směje jako o závod. Nicméně něco jiného stálo za to. Třeba Pokémon. Tahle scéna se zpívajícím Quentinem, Benem a Radarem byla doslova k nezaplacení.

Mojí asi nejoblíbenější postavou na základě filmu je Lacey - kamarádka Margo, která se s kluky vydává na cestu za Margo. Právě Lacey mi ze všech přišla nejsympatičtější a tak trochu nejnormálnější. No nevím, jiná postava mě jinak nezaujala.

Co mi na filmu přišlo nejzajímavější? Scéna, o které vám toho nechci moc říkat. Nerada bych vám zkazila překvapení. Věřte, že mi to vyrazilo dech a snad nikdy jsem nezažila to, že by celý sál sborově vykřikl překvapením. Za to tvůrcům filmu tleskám.

(Ne, nespoileruji! Tahle scéna je prostříhaná.)

Film je pěkný. 
Dechberoucí? Ne. Překvapující? Ne. Lepší jak Hvězdy nám nepřály? Rozhodně ne.

Lucie

Knihomolka, studentka, milovnice kávy, seriálů a cestování.

Žádné komentáře:

Okomentovat