Přečetla jsem v červenci

Červenec byl velmi dobrý měsíc. Snad až moc. Ačkoliv mi chyběla chuť do psaní, tak se to nepodepsalo na té do čtení. Četla jsem tak doslova jednu knihu za druhou a oproti čtyřem červnovým knihám tu mám rovnou o deset knih víc, tedy čtrnáct. Pouze jedna z nich byla v češtině.

  

Wishing cross station od February Grace je kratičká kniha o cestování v čase a lásce. Autorka v ní krásně vykreslila život lidí v osmnáctém století. Příběh je vyprávěn tak nádherně. Mísí se v něm také tajemství a záhady. Když někdo narazí na knihu Love beyond time od Bethany Claire, jistě všechny napadne série Cizinka. Není se čemu divit, v knize jde o cestování v čase, skotský klan a lásku. Love beyond time mě zaujalo hlavně svým velmi zajímavým a promyšleným dějem. Jen to mohlo být trochu delší. Hotel Ruby od Suzanne Young sice o cestování v čase není, ale historie a minulost v knize hraje velkou, ne-li zásadní roli. Kniha mě neskutečně mile překvapila. Vyjde v listopadu.

  

Dostala jsem chuť i na pár contemporary knih. Především Nowhere but here od Katie McGarry mě obzvlášť lákalo. Příběh byl zajímavý, čtivý a jiný, ale když se tak zamyslím, zas tak úžasné to nebylo. He found me od Whitney Barbetti mi též přijde jako takový průměr. Potěší, ale zas tak nenadchne. Nepoučitelnou od Leah Raeder jsem dočetla teprve včera a líbilo se mi to. Kniha se mi zdála být tak trochu jiná než ostatní contemporary knihy, ale opět mi to příjde jako zcela průměrná kniha. 

   

Kdo z vás se netěší na A court of thorns and roses od Sarah J. Maas? Já se na ní těšila snad celou věčnost. Nezklamala mě. Neskutečně jsem si jí užila a nejraději bych se pustila do pokračování, kdyby už existovalo. Shadows on snow od Starly Huchton je absolutně parádní převyprávění Sněhurky. Buďte ale připraveni na opravdu netradiční Sněhurku. Jen to mohlo být o něco delší. Příběh mi totiž přišel maličko uspěchaný. Miss Mabel's school for girl od Katie Cross mě dostalo zpět do potterovské nálady. Co také jiného čekat od knihy o škole pro čarodějky. Bylo to pěkné a zajímavé, jen jsem čekala trochu víc. Kniha Napůl zlý se mi prostě nelíbila, ale i tak jsem se rozhodla dát ještě jednu šanci jejímu pokračování Napůl divoký od Sally Green. Nemělo to smysl. Příběh mi prostě přijde strašný. 

   

Před pár měsíci jsem si dosti oblíbila knihu Obsidian od Jennifer L. Armentrout. Doma jsem měla i Onyx a tak se do ní pustila. Já vám nevím, proč jsem nad touto sérií tolik váhala. Moc se mi líbí! Rozhodně v ní budu pokračovat. Přečetla jsem si i krátkou novelu Shadows, které je příběhem Daemonova bratra Dawsona. Na Circus od Camerona Jace jsem čekala snad věčnost. Kniha totiž ne a ne vyjít. Tahle série je moje srdcovka a ani Circus nic nezkazil. Ba naopak. Děj se v této knize doslova rozjel. A nakonec The collector's society od Heather Lyons.  Absolutní skvost. 

Lucie

Knihomolka, studentka, milovnice kávy, seriálů a cestování.

Žádné komentáře:

Okomentovat