Přečetla jsem v červnu

7/06/2015

Achjo. Červen nebyl dobrý. Vůbec dobrý. Číst se mi nechtělo (zase), psát se mi nechtělo (zase) a tak celkově jsem nebyla blogově skoro vůbec aktivní. Nejprve mě čekaly zkoušky (všechny dopadly dobře) a pak jsem byla tak ráda, že mám první ročník za sebou, že jsem se na všechno vybodla a užívala si to pořádné volno. Přečetla jsem proto jen čtyři knihy v angličtině

Ačkoliv mi série Bloodlines od Richelle Mead zrovna k srdci nepřirostla, tak musím uznat, že Silver shadows je snad prvním dílem, který mě opravdu bavil a měl pořádný děj. Všichni dobře víte, že zbožňuju pohádky a jejich převyprávění. Nedávno jsem si pořídila několik knih od Alex Flinn a začala s Cloaked. Tenhle příběh je ale hrozná kravina. Zbytečně motá dohromady asi sedm pohádek a příběhů.
Zcela náhodou jsem na Amazonu narazila na knihu o pirátech - Cutlass od Ashley Nixon. Ano, hned jsem si jí musela koupit a přečíst. Bylo to skvělé! Akční i vtipné dohromady. Následně jsem se pustila i do pokračování Flintlock, které mě už tak nenadchlo. Čekala jsem ještě větší dobrodružství, akci a romanci, ale ve výsledku se zcela nic nedělo a jen mě to nudilo. Nicméně poslední věta celé knihy mě fakt pobavila.

To jsou všechny knihy, které jsem minulý měsíc přečetla. A co vy? Co jste četli zajímavého?

You Might Also Like

0 komentářů