Příběh mě a mojí čtečky | Čtečkaton

7/25/2015

Něco málo o mé čtečce jsem již napsala v článku Proč číst-knihy, ale shrnu to ještě jednou. Čtečkám a e-knihám jsem nijak neholdovala. Před dvěma lety jsem vlastně ani pořádně nevěděla, co to čtečka je a jak funguje. Když se s nimi pak roztrhl pytel, tak i já po jedné zatoužila. Proč? Měli jí ostatní, tak jsem jí chtěla také. Žádný inteligentnější důvod za tím nehledejte. 

Mou jasnou volbou byl Kindle 4. Žádnou jinou značku jsem nechtěla. Důvod nevím. Asi mám prostě ráda takové ty velké a známe značky jako je právě Kindle, Samsung atd. Kindle jsem pojmenovala Ben (asi víte o mé posedlosti Benem Barnesem). Také pojmenováváte svou elektroniku? (A tebe se neptám, Vendeo. O tobě to ví snad každý. :D) Čtečku můžete také často vídat na fotkách na instagramu.

  

Když si na to vzpomenu, tak jsem jí vlastně ještě i ten následující rok moc nepotřebovala. Sice je pravda, že jsem už rok před jejím pořízením četla anglické knihy a e-podobě na počítači, ale vůbec jsem tehdy neměla potřebu je číst jinak. Čtečky jsem si pořádně začala cenit v loňském roce, kdy jsem vlastně přešla spíše jen na anglické knihy. Hodně si jich pořizuji na Amazonu, některé mám k recenzi z Netgalley, občas to jsou i nějaké české k recenzi. Tak či onak, v poslední době raději sáhnu právě po čtečce než po fyzické knize.

  

Za ty více než dva roky jsem v téhle čtečce přečetla opravdu velké množství knih. To potvrzuje i její stav. Barva se z ní začíná (kolem tlačítek a tam, kde jí obvykle držím) loupat a "v hlavě" už to asi také nemá zcela v pořádku. Poslední dobou se začíná sekat, vypínat, ukazovat jen bílou obrazovku a mazat obsah. Jednou jsem tak byla nucena čtečku znovu naplnit všemi potřebnými knihami. Navíc jí začíná dělat problém se připojit k počítači. Nemám wifi a tak mi nezbývá nic jiného, než používat USB. To je pak vteřinu připojená, vteřino odpojená. A tak stále dokonala. Myslím, že pomalu přichází její konec a tak si už začínám vybírat novou. V jednom mám jasno - bude to Kindle. 

You Might Also Like

0 komentářů