Železná slza ze skla | 900 fandů na facebooku - Soutěž

Ne, nezbláznila jsem. Jen jsem si trochu pohrála s názvy knih, které budete moci za chvíli vyhrát. Jedná se o knihy Železná zkouška, Slza, Throne of glass a Crown of midnight. A proč se vlastně bude soutěžit? Možná jste si všimli, že je vás na facebooku už neskutečných 900. To je pro mě naprosto neskutečné číslo a proto vám patří můj velký dík. Jako takové malé (ne až tak malé) poděkování jsem vybrala tyto 4 knihy, které jistě své nové majitele potěší. 
O jaké knihy se soutěží tedy víte a nyní k podmínkám. Tato soutěž poběží od dnešního dne a to 15. července do 15. srpna. Zapojit se budou moci všichni s českou adresou (omluvám se všem Slovákům, ale to poštovné je šílené). Výherci budou dva - jeden získá balíček knih v češtině a druhý v angličtině. Vlastně jedinou pořádnou podmínkou je odpovědět na tři otázky a to formou komentáře pod tímto článkem, napsat zdali máte zájem o AJ balíček nebo ČJ balíček a nakonec připojit svůj E-MAIL. Toto zdůrazňuji, protože při minulé soutěži několik z vás e-mail nenapsalo a proto byli bohužel vyřazeni (nemám pak šanci vás kontaktovat v případě výhry). 

A jak jsem již psala, mám na vás tři otázky
  1. Kdybyste mohli jednu knižní postavu přesunout do jiné knihy, která postava by to byla? Do jakého příběhu byste jí přesunuli? Proč?
  2. Pokud byste obdrželi magickou letenku do jakéhokoliv knižního světa bez šance se vrátit zpět, kam byste se vypravili?
  3. Kdybyste měli možnost přepsat nebo pozměnit jakoukoliv knihu, její pasáž či jen postavu, kterou byste zvolili a proč byste jí změnili? 
Už teď jsem velmi zvědavá na vaše odpovědi. 

Lucie

Knihomolka, studentka, milovnice kávy, seriálů a cestování.

Žádné komentáře:

Okomentovat