Co skrýval červencový knihobit?

Červencový a v pořadí třetí (snad se nepletu) balíček Knihobit mi samozřejmě nesměl utéct. Omlouvám se, že pro vás nemám fotku i toho, jak balíček vypadal před rozbalením a jak v něm bylo vše krásně uspořádané. Původně jsem chtěla natočit video, které jsem i natočila, ale nedalo se na něj koukat. Stejně jako v minulém měsíci tak projdu jednotlivé věci, které se v balíčku nacházely a snad i vy, kdo jste dosavad váhali, změníte názor. 



Knižní plakát se v červnu pyšnil velkou oblibou. Proto ho lze nalézt i v aktuálním balíčku. Sice jsem osobně doufala spíše v ten zelený, ale nevadí. Tenhle je krásně minimalisticky a vlastně se mi bude hodit k mým ostatním citátům na zdi. Jen ještě sehnat rámečky. Plakát opět pochází od nadané Abie Smith, která své plakáty prodává na www.etsy.com. (cena za formát A4 - 460 Kč, formát v knihobitovi autorka na svém eshopu nenabízí, je větší než A4)


Snad nejvíc mě na tomto balíčku zaujalo něco dobrého na zub. Přesněji Bio čoko-kokosky s fair trade čokoládou od biopekárny Zemanka. Ještě, že jsem je stihla vyfotit. Byly totiž neskutečně dobré. Za tohle palec nahoru! (cena balení 39 Kč)


Dále se v balíčku nacházela ručně vyráběná svíčky od české firmy Aromis. Ta voní zajímavě. Není to úplně vůně pro mě. Na mě je až moc aromatická, ale mojí mamce určitě padne do noty. Moc se mi ale líbí, že jde o český výrobek a navíc ručně dělaný. (cena 35 Kč)


Tuhle gumovou záložku s ručičkou, která vám ukazuje, kde přesně a na jakém řádku jste skončili, jsem chtěla vyzkoušet už dlouho. Přijde mi to jako chytrý nápad. Vyzkoušela jsem jí a nadšená z ní zrovna nejsem. Přijde mi, že není skoro vůbec pružná a stránky dost mačká. A to jsem jí vyzkoušela na klasickém malém paperbacku. Nedokáži si představit jí natáhnout přes velkou pevnou vazbu. Otočit mi jí také skoro nešlo. No nevím, taková pecka to nebude. (cena asi 20 Kč)


Opět do balíčku přibalili časopis 100+1 zahraniční zajímavosti, který mám moc ráda, takže proč ne. (cena 36 Kč)


Nechyběly ani reklamní záložky....


...nebo slevové poukázky.


V neposlední řadě obálka s průvodním dopisem.


V červencovém knihobitovi jsem našla romantickou knihu Hledání vytouženého dne od Jennifer Probstové. O knize nic nevím, dosavad jsem o ní ani neslyšela a sama bych si jí pravděpodobně nepořídila. Dle anotace ale zní velmi dobře, tak si jí pokusím přečíst ještě teď v srpnu. (cena 299 Kč)

Hned po rozbalení balíčku jsem si ale upravila žánrové preference. Romantické knihy sice ráda mám, ale stále upřednostňuji young adult. YA knihu jsem ještě v balíčku ani jednou neměla a tu romantickou pokaždé. Myslela jsem, že se to bude trochu střídat a ne, že člověk dostane téměř pokaždé stejný žánr. Nyní mám v preferencích pouze YA a fantasy a těším se na další balíček. 

Souhrn:
  1. Plakát 460 Kč (bereme-li v potaz formát A4, i když je plakát větší)
  2. Kokosky 39 Kč
  3. Svíčka 35 Kč
  4. Gumová záložka asi 20 Kč
  5. Časopis 36 Kč
  6. Kniha 299 Kč
    = 889 Kč
Cena balíčku 449 Kč

Lucie

Knihomolka, studentka, milovnice kávy, seriálů a cestování.

Žádné komentáře:

Okomentovat