Nové knihy za měsíc srpen | Book haul

8/27/2015


Šest knih za jeden měsíc je snad můj rekord. Ještě nikdy se mi nestalo, že bych si pořídila tam málo knih. Go me! Musím se pochválit. Kupuji si čím dál tím méně knih. A tak vidíte, že i knižní shopaholictví se dá léčit ... trochu. On je zatím ale důvod. Nevím, co to, nicméně srpen prostě nebyl ten nejlepší měsíc ze všech. Téměř nic jsem nepřečetla, recenze nepsala, nebyla aktivní a tak celkově trochu umřela. Ani energii jsem neměla. Teď se ale snažím dostat zpět do kupy, číst a psát a prostě všechno. Snad mi to půjde. 

Pracuji v knihkupectví a tak nedokázala odolat a pořídila si tam dvě knihy - Vražednou léčbu od Jamese Dashnera a Řeky Londýna od  Bena Aaronovitche. Pevně doufám, že mě Dashner nezklame. Labyrint zbožňuji a druhý díl naopak vůbec. Proto mám menší obavy, z toho, že ani závěrečný díl bude nic moc. O Řekách Londýna jsem až do dne, kdy nám přišly do práce, nevěděla. Jenže pak jsem si všimla nádherné obálky a na ní citace od Diany Gabaldon. Řekne mi, kdo tomu má odolat? No, já ne. Knihu mám rozečtenou a ačkoliv se mi líbí a příjemně se čte, tak mě zatím až tak nevtáhla do svého děje. 

Teprve před pár dny mi do schránky dorazil recenzní výtisk knihy To je život od Dana Rhodese. Autora sice neznám, ale anotace jeho nové knihy mi absolutně padla do noty. Pravděpodobně tento víkend se do ní pustím a doufám, že to bude pořádně vtipná jízda. Hledání vytouženého dne od Jennifer Probst jsem naopak nalezla ve svém Knihobitovi. Sama od sebe bych o tuhle knihu určitě ani pohledem nezavadila, ale budu se opakovat v tom, že mě i v tomto případě vcelku zaujala anotace. Nezní to vůbec špatně. takže pryč s předsudky. 

Crystal Kingdom od Amandy Hocking byla snad má nejočekávanější kniha letošního roku. Doslova jsem odpočítávala dny do jejího vydání. Samozřejmě už jí mám přečtenou a byla úžasná. Série The Kanin chronicles se beze sporu stala jednou z mých nejoblíbenějších sérií a kéž by měla víc dílů. Za to, že jsem si koupila i Ruin and rising od Leigh Bardugo, může Vendea. Ta mě totiž upozornila na to, že je kniha (v tu dobu) na better world books. Doma mám první dva díly a tak když jsem tam tuhle knihu viděla (a za dobrou cenu na hardback), musela být moje. End of the story. 

Co nového přibylo do vaší knihovny?

You Might Also Like

0 komentářů