S koncem prázdnin přichází škol....ne, soutěž!

8/25/2015

Konec prázdnin a začátek září bude znamenat návrat do školy. Někteří šťastlivci se můžou chlubit ještě téměř měsícem navíc. Mě to bude čekat hned 1. září a to už mi ani není náct. No, jo. Ale nevadí mi to. Jsem holt jedna z těch, kdo se do školy obvykle těší (a vydrží mi to tak měsíc). Rozvrh mám, psací potřeby také. Už jen nějaký ten blok a jsem ready. Ať už váš škola čeká nebo ne, zkuste své štěstí v soutěži. Třeba se na vás usměje a budete tak mít co číst pod lavicí/v kanceláři. 


Soutěžit se bude o dvě knihy - Napůl divoký od Sally Green a Vodopád od Lauren Kate. V obou případech se jedná o druhé díly! Výherce bude jeden a jeho jméno se bude losovat právě 1. září 2015

Stačí udělat jedno. Do komentářů mi napište - Co vy a škola? Těšíte se/těšili jste se? Jaký je/byl váš nejoblíbenější předmět (oběd a přestávka se nepočítá :D). Těšíte se až bude celá kapitola školy za vámi nebo si to naopak teď užíváte? A to nehlavnější - čtete si/četli jste si pod lavicí? K odpovědi připojte svojí e-mailovou adresu a doufejte, že se stanete šťastným výhercem.

Hodně štěstí!

You Might Also Like

0 komentářů