Přečetla jsem v srpnu 2015


Mohl by někdo prosím zrušit Srpen? Mám to pravidelně tak, že v srpnu toho pokaždé udělám nejméně a hlavně mám úplně tu nejmenší chuť na knihy. A to už je co říct. Původně jsem si myslela, že vám tu dnes ukážu asi dvě nebo tři knihy, ale jelikož se mi na konci srpna navrátila síla, tak jsem jích stihla ještě několik k tomu. Celkem to tedy činí šest knih, ale mohlo to být o mnoho lepší. 
  

The Shattered court od M. J. Scott jsem četla v rámci projektu Summer reading (který trochu umřel, omlouvám se) a ačkoliv jsem se na knihu nesmírně těšila, tak mě kompletně zklamala. Na to, že má být kniha fantasy, jsem z ní fantasy moc necítila. Spíše bych knihu označila za historickou s kapkou magie a čarodějnicemi. Námět je rozhodně zajímavý, ale celkem dost věcí (včetně postav) mi na knize nesedělo. Rozhodně to nebylo ono. 

Crystal kingdom od Amandy Hocking je jednoduše srdcovka. Do téhle série jsem se zamilovala na první pohled a je škoda, že už je konec. Třetí díl ale může hravě strčit do kapsy díly předešlé. Crystal kingdom bylo velmi akční, dobrodružné a opravdu čtivé. Setkání s postavami ze série Trylle bylo navíc velmi milé. Hlavně z toho důvodu, že se tato série odehrává několik let po autorčině první. Budu vám jí neustále doporučovat, jelikož si myslím, že je to přesně ten typ série, který si každý příznivec Vampýrské akademie ihned zamiluje. 

The girl who never was od Skylar Dorset se mi doma povalovalo už pár měsíců a tak jsem po knize sáhla a pustila se do čtení. Za nápad dávam jedničku s hvězdičkou. Je to povedené a dosti nápadité. Víly, čarodějové, dobrodružství, mluvicí krysy nebo třeba poštovní netopír (teď jsem si musela přeložit slovo bat, protože jsem si na české nevzpomněla). To vše v téhle knize najdete. Jako mínus vidím velké spěchání a občas i takové prapodivné časové skoky. Nechápu tedy, proč se něco velmi dlouho vleklo a něco na stránkami profičelo a bylo pryč. 

Topím se v tobě od Jacindy Wilder je za mě naprostý propadák. Příběh je zajímavý. Možná by mě i bavil, kdyby vše podstatné nebylo vyslepičeno v anotaci. Úplně mě to připravilo o moment překvapení. Ale ani smutnější chvíle mě nedojaly a pokud mě sledujete déle, tak víte, že já se rozbrečím téměř u všeho. Konec nebyl o nic lepší. Nestačila jsem protáčet oči. Neskutečně přehnaný závěr. Máte-li knihu v merku, ale rozhodujete se, tak nečtěte anotaci! Tím si knihu akorát zkazíte. 

To je život od Dana Rhodes je mojí první knihou od tohoto autora. Nevěděla jsem tedy, co přesně očekávat. Tak bláznivou ne-li šílenou knihu jsem ale nečekala. Nedokáži jí ani pořádně popsat. Líbilo se mi jak vyprávěla příběhy lidí, kteří byly jistým způsobem propojení a navzájem se tak trochu znali. Ačkoliv byla plná naprosto nemyslitelných věcí, tak se mi velmi dobře četla. 

Láska jako z filmu od Victorie Van Tiem je mou poslední srpnovou knihou. Četla jsem jí během dne nepřečtených knih. Jedná se klasický romantický příběh, kdy předem více, co a jak dopadne. Přesto mě ale něčím velmi zaujala. Kniha se hodně opírá o klasické a světové známé romantické filmy - Nevěsta na útěku, Hříšný tanec, Pretty Woman a mnoho dalších.


A klasická otázka nakonec. Co jste četli v srpnu vy?

Lucie

Knihomolka, studentka, milovnice kávy, seriálů a cestování.

Žádné komentáře:

Okomentovat