You are what you read | Knižní tričko z kreativator.eu

9/17/2015

Opět mám pro vás jeden skvělý tip na to, jak světu ukázat sílu knih. Smutníte-li stejně jako já nad tím, že se prakticky nedají sehnat žádná pěkná trička s knižní motivem, mottem nebo třeba citátem z knihy (Výjimkou je F&F, kterému se klaním za skvělá potterovská trička), tak zpozorněte a rovnou zamiřte na www.kreativator.eu. Jelikož jsem si v posledních měsících zamilovala obyčejná bílá trička s nějakým pěkným potiskem, tak jsem si na téhle stránce ihned připadala jako v nebi.


Zvolila jsem tedy jak jinak bílé tričko z velmi příjemného a heboučkého materiálu. Velikostně jsem se přesně střelila. Padne jako ulité, což je u nákupu po internetu naprostá paráda. V případě potisku jsem váhala mezi dvěma: "You are what you read" a "I don't buy books, I adopt them". Po dlouhém rozmýšlení vyhrál ten první a v kombinaci s moc pěkným fontem se opravdu povedl. Co říkáte? Někomu se může tričko zdát být příliš obyčejné, ale já myslím, že právě v jednoduchosti je krása a nic se nemá přehánět. Jsem tak maximálně spokojená.


Zatím jsem tričko na sobě měla dvakrát a musím uznat, že se nosí skvěle. Na těle je velmi příjemné a tak celkově mě těší, že můžu mít konečně tričko, které má to dočinění s knihami a čtením. Aby také ne. 

Naprosto nadšená jsem hlavně z doby, za kterou bylo tričko hotové. Jestli chcete třeba pořídit někomu k narozeninám nějaký předmět s vlastním potiskem a trochu to hoří, jděte na www.kreativator.eu. Moje tričko bylo hotové a doručené během pár dní. Dvou nebo tří pokud se nepletu. Neuvěřitelné.



Mám obrovskou radost, že takovýto způsob navržení vlastního trička nebo jiného předmětu existuje a že si mohu vytvořit něco, co mě dokáže vystihnout. Přiznejme si, že v obchoďáku na něco takového jistě nenarazíme.

Tímto děkuji týmu kreativator za zaslání blogerského trička.

You Might Also Like

0 komentářů