Z labyrintu do spáleniště plného zombíků | Zkoušky ohněm

9/21/2015

Minulé pondělí jsem se spolu s dalšími blogery, filmovými nadšenci a celkově příznivci série Labyrint zašla podívat na nic jiného, než na Zkoušky ohněm. Já vím, nevím, ale název "Zkoušky ohněm" se mi sakra nelíbí. Filmu prostě říkám Labyrint 2 a basta. Tentokrát jsem se vůbec nebála toho, že bych vůči filmu měla jakékoliv výtky. Knižní předloha druhého dílu se mi z 80% nelíbila a tak byla velká pravděpodobnost, že se mi na druhou stranu bude líbit film. A líbil. Sice méně, než první díl, ale i to je vážně úspěch.


Jsem velký fanda námětu této trilogie. Při čtení jsem si vůbec neuvědomovala, že vlastně čtu dystopii. Oproti jiným sériím je tahle zaměřuje spíše na postavy než na to, vykreslit mega úžasný dystopický svět. Spáleniště bylo pro mě po parádním Labyrintu velké zklamání. Proto jsem doufala v to, že alespoň film bude stát za něco. 

Od chvíle, kdy film začal, jsem ve svém křesle seděla jako přišpendlená. Skvělé kulisy post-apokalyptického a dosti děsivého světa a ještě skvělejší akční scény. Už jen tohle byla bomba! Knihu si sice příliš nepamatuji, ale zdálo se mi, jakoby ve filmu bylo mnohem více děje než v předloze. Ale dobře, že tak. 

Po roce čekání jsem se také opět dočkala roztomilého Dylana O'briena, ve kterém jsem neustále viděla Stilese z Teen wolf. Ups. Labyrint 2 přivítal také hned několik nových postav, které mi padly do oka. Úplně jakoby tam byli od samého začátku. To ale stále nemůžu říci o Terese. V knize jsem jí jakž takž překousla, ale ve filmu? Její představitelka mi je bohužel tak neskutečně nesympatická až to není možné. 

Za jeden z nejslabších článků celého filmu považuji raply. Asi jsem čekala něco jiného, než klasické zombíky. Uznávám, že byli děsiví, ale nebylo to ono. Doufala jsem v něco originálnější a zajímavějšího. 

Momentálně ze sebe už nic nevyplodím. Sečteno, podtrženo, Zkoušky ohněm byly naprosto parádní. Až na pár věcí se mi to opravdu líbilo a nemohu se dočkat dalšího filmu, protože Dylana O'briena není nikdy dost.

P.S.: A Minha také ne!









You Might Also Like

0 komentářů