6 knih, které si v listopadu musíte přečíst

10/28/2015


Nestává se často, aby mě v jednom měsíci zaujalo tolik knih vycházejících v češtině. Kdo mě zná, ten ví proč. V listopadu nás ale čeká obrovské množství zajímavých a dobře znících knih, ze kterých si jich pár vyberu i já. A co vy? Už víte, co si z nově vycházejících knih pořídíte? Já sázím na tyhle. 


Útěk z teritoria smrti | Tom Isbell 
Tajemné touhy | Jennifer L. Armentrout
Jackaby | William Ritter

Útěk z teritoria smrti mi sice připomíná obrovské množství knih, které jsem četla, ale proč si jednou za čas zase nepřečíst nějakou tu dystopii. Tahle navíc zní celkem dobře. Nad tajemnými touhami už přemýšlím velmi dlouho. Měsíce jí mám v kindlu a ze všech stran slyším jen samou chválu. Možná bych měla překonat fakt, že mi je obálka nesmírně nesympatická a prostě knihu zkusit. S Jackabym to je podobné. O tomhle příběhu vím také opravdu dlouho, ale na rozdíl od knihy Jennifer Armentroutové je tahle dle mého názoru nádherná. Ještě aby byla nádherná i uvnitř.

  


  

Rudá královna | Victoria Aveyard
Dárek z pravé lásky | Kolektiv autorů
Nocte | Courtney Cole

CooBoo tentokrát jede! Vydává hned tři báječné knihy. V první řadě Rudou královnu, kterou jsem již četla a budu jí asi až do smrti všem doporučovat. Můžete mrknout na mojí recenzi. Tahle by rozhodně nikomu z vás neměla uniknout. Do vánoční nálady vás poté zaručeně dostane Dárek z pravé lásky, na který se těším asi ze všeho nejvíce. A nakonec Nocte - new adult s mysteriozním podtónem. No sem s tím!

   

You Might Also Like

4 komentářů

  1. O Jackaby jsem ještě neslyšela, ale moc mě zaujala. Nejvíc se těším na Rudou královnu, Nocte a Dárek z pravé lásky... Škoda, že už dochází finance a Vánoce jsou za dveřmi :(

    OdpovědětVymazat
  2. Na Rudou královnu se těším jako na Vánoce! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ještě se mi nestalo, že by mne někdo nalákal na úplně všechny představované knihy, až do teď! :-) Díky moc! O některých už jsem věděla, některé jsou pro mne velmi příjemnou novinkou! Určitě si je přečtu všechny! ;-)

    OdpovědětVymazat
  4. Já se snad taky začnu těšit! :D Moc pěkně napsaný.

    OdpovědětVymazat