Co jsem přečetla v září


Sedím si tak ve škole a nemám co dělat. Tak vám alespoň řeknu o knihách, které jsem za uplynulý měsíc přečetla. Abych se po pravdě přiznala, tak jsem nepřečetla téměř nic. Dobře, čtyři knihy jsou pro někoho velké číslo, ale v mém případě jde o číslo miniaturní. Takže knihy jsou čtyři a tohle jsou ony. Všechny jak jinak v angličtině. 

   

O Frozen od Melissy de la Cruz a Michaela Johnstona jsem nečetla příliš pěkné recenze a proto jsem se do ní příliš nehrnula. Nicméně mě naprosto oslnil tento dystopický svět a to je co říct. Dystopie mě poslední dobou už moc neberou, ale takové, které jsou inspirované něčím skutečným nebo alespoň tím, co se jednou může stát, ano. Frozen je jedna z těch povedenějších. 

U Shadow and bone od Leigh Bardugo jsem cítila menší povinnost si jí přečíst. Téměř každému se kniha líbí. Jenže mě vůbec nezaujala. Shadow and bone mi přišlo velmi matoucí a špatně jsem se v příběhu orientovala. Za mě takový průměr. Zkusím dát ještě šanci dalším dvěma knihám, které mám doma. 

The last necromancer of C. J. Archer jsem nalezla zcela náhodně. Pustila jsem se do ní i přes to, že se mi obálka této knihy vůbec nelíbí. Ale ten obsah! Ihned jsem se do příběhu zamilovala. Nedokážu ani slovy vyjádřit, jak moc jsem ráda, že jsem na tuhle knihu narazila.

Proto jsem se ihned pustila i do pokračování nazvané Her majesty's necromancer. Bylo to snad ještě lepší než první díl. O tom vypovídá i to, že jsem obě přečetla během jednoho odpoledne. 

Až na Shadow and bone tedy mohu doporučit všechny. Především The last necromancer. Tenhle příběh je naprostá bomba. Zkusíte některou z nich?

Lucie

Knihomolka, studentka, milovnice kávy, seriálů a cestování.

2 komentáře:

  1. O Shadow and bone jsem také přemýšlela. Všichni jsou z toho hrozně nadšení, možná na tom má taky podíl, že děj se odehrává v Rusku - to usuzuji z obálky knížky :D.
    Knížek na téma dystopie jsem přečetla opravdu jenom pár. Především Hunger Games, Divergenci a Dokonalý pár. Obálka na Frozen vypadá celkem pěkně, tak se do toho možná pustím :).

    OdpovědětVymazat
  2. Právě to fantasy Rusko se mi na tom líbilo nejvíce. Na můj vkus tam bylo až příliš různých speciálních "ruských" názvů, u kterých jsem téměř pořád nevěděla, co znamenají.

    Frozen je super. Odehrává se v Las Vegas v takové futuristické době ledové. Takže zamrzlé Las Vegas s horami sněhu je rozhodně příjemné oživení. :)

    OdpovědětVymazat