Knihy za říjen


Opět nadešel čas na to, abych vám představila tituly, které jsem si v říjnu pořídila a na které se opravdu těším. Velmi dlouhou dobu jsem čekala na Krycí jméno Verity od Elizabeth Wein. Jakmile jsem zjistila, že jí vydá CooBoo, tak mi bylo jasné, že si počkám na český překlad. Navíc má tak nádhernou obálku. Dále jsem se rozhodla zkusit pěkného cvalíka s téměř pěti sty stránkami Mezi dvěma světy od Scotta Westerfelda. Nic podobného jsem ještě nečetla a proto doufám, že mě nezklame. Dále tu mám knížku, která vyjde zanedlouho v listopadu a kterou se budu snažit přelouskat tento víkend. Jmenuje se Rozum a cit, napsala jej Joanna Trollope a jde o moderní verzi stejnojmenného románu od Jane Austenové. V neposlední řade mi do knihovničky přibyla kniha nazvaná Vyvolená bohy od Melindy Salisbury. Během víkendu bude recenze. 


Pátým a předposledním recenzním výtiskem je young adult sci-fi kniha Alive (recenze) od Scotta Siglera. Opravdu skvělá a mrazící kniha, která mě neskutečně překvapila. Včera večer mi domů dorazila knížka, kterou jsem sice už četla, ale toužila jí mít doma. Jmenuje se The kiss of deception (recenze) a napsala jí Mary E. Pearson. Podle mého názoru to je jedna z nejlepších fantasy knih letošního roku. A poslední knihou v angličtině je Ink and bone od Rachel Caine. Po téhle jsem pokukovala velmi dlouho a jakmile jsem jí uviděla na BD za doslova směšnou cenu, musela být moje. Asi jsem z ní byla tolik nadšená, že jsem si jí omylem koupila dvakrát. 


V přůběhu října jsem s kamarádkou zašla do kina na ohromujícího Marťana. Následně jsem dosti váhala, zdali si přečíst i knihu od Andyho Weira, kterou jsem před filmem nestihla. Hodně z vás mi psalo, že si jí určitě přečíst mám a proto jsem neotálela a mám jí doma. Další dvě knihy byly zcela neplánované koupě. Černý déšť od Grahama Browna mě sice lákala, ale ne natolik abych si jí koupila. Když jsem si pak na buxu objednávala jinou knihu (která se po mé objednávce vyprodala - Night film), tak jsem k ní přidala i tuhle. Tak snad si na ní někdy udělám čas. O smrtícím chaosu od Matta Dickinsona nevím zdaleka nic. Knihu jsem si koupila jen proto, že jsem potřebovala nutně rozměnit. Četl jste jí někdo? Můžete doporučit?

Co se týče e-knih, tak těch mi taky pár přibilo. No, není se čemu divit. Jsem tak trochu závislá na Amazonu. První e-knihu mám ale od CooBoo a jde dlouho očekávanou novinku Aristoteles a Dante odhalují záhady vesmíru od Benjamina Alire Saenze. Tu jsem sice ještě nestihla přečíst, ale chystám se. Zbytek knih už je tedy jen z Amazonu, kde během října byly (a možná ještě jsou) k sehnání kolem jedno až tří dolarů. Jde o A thousand pieces of you od Claudie Gray, Steel maiden od Kim Richardson, Nocte a Verum od Courtney Cole, The offer od Kariny Halle, The fall up od Aly Martinez a The guardians od Mandy M. Roth.

Lucie

Knihomolka, studentka, milovnice kávy, seriálů a cestování.

2 komentáře:

  1. Krásné přírůstky.
    Vyvolenou bohy jsem si taky pořídila, takže jsem hodně zvědavá na recenzi:)
    A na Nocte se opravdu těším, ale netrpělivě čekám, až v listopadu vyjde v češtině:)

    OdpovědětVymazat
  2. Pekné prírastky do rodiny kníh :)
    Do knihy Medzi dvoma svetmi som sa chcela pustiť už minulý týždeň, stále ju však nemám doma a mňa to neskutočne štve. Kniha vyzerá totiť veľmi zaujímavo a podľa recenzií aj zaujímavá je :)

    PS: zatagovala som ťa do Liebster Award tagu, tak ak chceš, môžeš ho vyplniť :) http://readingbookswithlove467.blogspot.com/2015/11/liebster-award-tag.html

    OdpovědětVymazat