Nové knihy za měsíc září

10/03/2015

Moc nepíšu ani nerecenzuju, ale přesto žiju! Nutně potřebuji nějakou motivaci. To jako vážně. Blog tak trochu umírá a já ho nechci nechat umřít. Máte-li nějaký nápad nebo vás alespoň něco z mojí stránky zajímá, tak mi dejte vědět! Alespoň jsem si tedy pořídila pár nových knih. To zlepší náladu snad každému.


Ocelové srdce je moje první kniha od Brandona Sandersona. Ráda bych si od něj přečetla sérii Final empire, ale pro začátkem jsem vsadila spíše na něco jednoduššího. iZombie je komiks, jenž se stal předlohou stejnojmenného sériálu. Ten jsem si zamilovala a proto si musela pořídit i komiks. Tak nějak nečekaně jsem si velmi oblíbila sérii Lux. První dva díly jsem díky Vendee doma měla, ale třetí Opal od Jennifer L. Armentrout už ne. Právě jej čtu a je to prostě parádní. Sweet temptation od Wendy Higgins je čtvrtý díl série Sweet evil napsaný z pohledu Kaidana. Sice to pravděpodobně není nutnost, ale jsem na knihu zvědavá a třeba bude stát za to. Po ledovém draku od George R. R. Martina jsem pokukovala hodně dlouho a až teď jsem se rozhoupala a knihu si pořídila. Vypadá krásně. A v neposlední řadě tu mám Zodiac od Rominy Russel, který si zamilovala Vendea a prý stojí za přečtení. 

Co jste si za uplynulý měsíc pořídili vy?

You Might Also Like

4 komentářů

  1. První musím pochválit nový vzhled, povedl se ti...jen ten nadpis mi, nevím proč, připomíná film 50 odstínů šedi :-D
    Já jsem jinak v září byla hodně hodná a nekoupila si žádnou knihu, přibylo mi ale spousta recenzáků a doslova se bojím se na ně podívat, protože s některými jsem pozadu už teď :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To máš pravdu! Fakt to tam vypadá. Naštěstí tu je jen provizorně. Nové a pořádně logo snad bude brzo. :)

      Vymazat
  2. No, zrovna jsem přišla a říkala si, že bude trapné asi říkat, že jsem tu dlouho nebyla a že s emi moc líbí vzhled :D ale vypadá to, že to zase tak dlouho nebude :D jeden z nejlepších, strašně to tu blogu sekne :)) Musím říct, že tento měsíc jsi zvolila knihy, které mi vůbec nic neříkají :D Kromě Ocelového srdce. Oblíbená od přítele :)

    OdpovědětVymazat