Recenze: Láska jako z filmu

10/17/2015


Mohlo by se zdát, že má Kenzi Shawová vše, co by jen mohla chtít - skvělou práci a dokonalého snoubence. Ve skutečnosti však tak šťastná není a o to víc jí o tom přesvědčí její nový klient v práci. Tím není nikdo jiný, než Kenziin bývalý přítel. Tímto tak začíná Kenziino uvědomování si toho, že její život nabral zcela jiných obrátek, než po kterých dříve toužila.   

Láska nebeská nebo Nevěsta na útěku? Ani Kenzi sama netuší, jak její vztah s dokonalým Bradleym dopadne. Jenže je on vůbec dokonalý? Takovou otázku si pokládá, když se na scéně objevuje Shane. 

Láska jako z filmu není příliš známá. Sama jsem o ní neslyšela do té doby, než jsem jí nalezla v polici knihkupectví. Nebudu lhát a přiznám se, že to bylo jen kvůli obálce. Nicméně ani anotace nezněla vůbec špatně. Romantika, svatba a filmy? To bych nebyla já, kdybych si knihu nepřečetla.

Sice mi dalo velkou práci, než jsem se do příběhu začetla, ale stálo to za to. Romantická část této knihy není úplně na jedničku s hvězdičkou, ale vezmu-li v potaz její kombinaci s nesmrtelnými romantickými filmy jako je Deník Bridget Jonesové, Hříšný tanec nebo třeba Pretty Woman, tak je oč stát. Před očima se vám začne přehrávat zcela nový film. 

Co mi ale na knize nesedlo, byla většina postav. Ačkoliv byly téměř všichni velmi sympatičtí a skvěle se o nich četlo, tak se mi nezdáli reální. Knihu až moc ovlivňovali filmy a to mě donutilo zamyslet se nad tím, jestli existuje někdo, kdo by bral hollywoodské romantické filmy tak vážně a řídil se jimi. Chvílemi mi tedy děj přišel až příliš přehnaný, ale musím vzít v potaz, že je to pořád jen romantická kniha. 

Láska jako z filmu je tedy velmi klišoidní a zcela předpovídatelná, ale pobaví právě svým vtipem a slavnými hláškami z filmů, které všichni známe nazpaměť. Navíc jí budete mít přečtenou doslova za chviličku. Tak proč jí nezkusit a nedopřát si trošku té filmové nálady. Navíc se u ní krásně relaxuje a spraví vám náladu. To mohu potvrdit. 

Palec nahoru, kromě narážek na filmy, dávám i za závěr knihy. Ten mě překvapil ze všeho nejvíce. Čekala jsem totiž to, co by každý čtenář na konci takto zamilovaného příběhu čekal, tedy totální happyend, ALE to ne. Autorku asi políbila múza a napsala parádní, jednoduchý, nepřehnaný a hlavně uvěřitelný konec, který mě až skoro rozbrečel. 

Název: Láska jako z filmu
Autor: Victoria Van Tiem
Překlad: Jana Mandelíková
Rok vydání: 2015
Počet stran: 264
Nakladatelství: Mladá fronta

Za recenzní e-knihu děkuji internetovému obchodu www.palmknihy.cz

You Might Also Like

1 komentářů

  1. Knížka mi anotací připomíná jednu, kterou jsem četla asi před rokem. Nemůžu si vzpomenout na název, ale hlavní hrdinka taky byla blázen do filmů, měla i snoubence, ale potom odjela do Notting Hill a tam se zamilovala do svého souseda. No popravdě, knížku jsem nikdy nedočetla.
    Takže tuhle si asi v nejbližší době nepřečtu, ale když budu mít náladu na slaďárny, tak proč ně :).

    OdpovědětVymazat