4 knihy, které jsem přečetla v říjnu


Jak už nadpis jasně naznačuje, přečetla jsem pouhopouhé čtyři knihy. Je to málo, přiznávám, ale co se dá dělat. Tento měsíc se mi číst nechtělo, psát nechtělo a tak celkově nic nechtělo dělat. Pevně věřím v to, že jsem nebyla jediná. Holt teď budu muset přidat. K tomu, abych splnila goodreads challenge, mi zbývá ještě třináct knih. Tak do toho.

Alive - Scott Sigler (recenze
Na Alive jste už pravděpodobně četli mou recenzi a víte, jak moc mě tahle nenápadně vypadající kniha, překvapila. Rozhodně jí mohu doporučit komukoliv, kdo se vyžívá v záhadách, sci-fi a velmi pomalém odhalování pravdy. ★★★★★

Vyvolená bohy - Smrtící dotyk - Melinda Salisbury 
Na tenhle kousek jsem se velmi těšila. Původně jsem si jí chtěla přečíst v angličtině, nicméně Fragment ponechal původní obálku a to mě přesvědčilo o tom, že si počkám na český překlad. Obsah mě ale nakonec skoro téměř nezaujal. Postavy byly divné a nic se v knize nedělo. Užila jsem si snad jen posledních asi padesát stran, které byly nedůležitější. Z těchto důvodů jsem spíše zklamaná. ★★ a půl 

Hookah - Cameron Jace 
Cameron Jace ne téhle sérii prostě nemůže nic zkazit. Hookah je sice asi zatím nejslabší díl, ale vůbec to neznamená, že by byl špatný. Ba naopak. Moc jsem si ho užila. Autorova fantazie ne neskutečná a pokaždé mě překvapí tím, co do série zapojí. ★★★

Zodiac - Romina Russell
O Zodiacu mi hodně dlouho dobu básnila Vendea. Před pár dny jsem nevěděla, co číst a volba padla právě na tuhle knihu. První polovina knihy mě velmi bavila, zbytek už moc ne. Svět, který Romina vytvořila, se mi zdál až příliš komplikovaný. Často mě to rozptylovalo. a plno věcem jsem nerozuměla. Zodiac mi tedy vůbec nepřijde jako nějaký hit. ★★ a půl 

Co jste si přečetli vy?

Lucie

Knihomolka, studentka, milovnice kávy, seriálů a cestování.

1 komentář:

  1. Ty čtyři knížky spojují úžasně vypadající obálky! Slyšela jsem akorát o Vyvoleném bohy :)

    OdpovědětVymazat