Jsem stále naživu

11/27/2015


Bude to už téměř měsíc, co jsem nijak nepřispěla žádným článkem a prakticky nefungovala ani na facebooku. Nejsem z toho sice nijak nadšená, ale je tomu tak. Nebojte, s blogováním rozhodně nekončím. Za touto dlouhou pauzou stojí nová práce. Ona to tedy není úplně práce, ale praxe na dva měsíce, ale i tak mi krade dost volného času. K tomu jsem ještě zintenzivnila návštěvy fitness a snažím se ho každý týden navštívit alespoň čtyřikrát nebo pětkrát. Ve výsledku dorazím domů kolem osmé či deváté a na čtení nebo psaní není ani čas, ani chuť. Tak či onak se snažím pomalu vrátit zpět do svého tempa. Už zase čtu (za listopad mám zatím přečtenou jednu knihu) a snad se už brzy dočkáte nějakého článku nebo recenze. Moc, moc ráda bych zas přispívala alespoň obden. 

Je-li něco, co byste tu rádi viděli a co byste si rádi přečetli, tak mi napište. Budu moc ráda za jakýkoliv tip. 

You Might Also Like

1 komentářů

  1. Tak to tě obdivuju. Já jsem vždycky obdivovala, když někdo pravidelně chodil cvičit. Osobně jsem na to totiž příšerně lenošná. Každopádně je jasné, že když se vrátíš pozdě a ještě vyflusnutá, tak nemá význam hnát to na sílu a číst a psát za každou cenu. Myslím, že to chápe snad každý. ;) :) Já ted zase řeším nefunkční internet, takže jsem přešla na vlastní doménu a hned jsem "neaktivní" kvůli internetu. Ale to sou věci, co se prostě nevyřeší přes noc no..:/

    OdpovědětVymazat