Listopadové knižní přírůstky

Předposlední měsíc letošního roku je už dávno za námi a mě nezbývá nic jiného než se stále divit tomu, kam se ten rok poděl. Nebudu tu ale rozebíral uplynulý rok (o tom bude zcela samostatný článek), ale ukáži vám, co za knihy jsem si v listopadu pořídila. Nakonec se jich nahromadilo deset, což jsem vůbec neočekávala. Díky Amazonu mi přibylo i pár super e-knih.


Díky nakladatelství Host a blogu No free usernames se mi poštěstilo vyhrát knihu Vidořád od Samanthy Shannon. Budete mě mít za blázna, ale i když Kostičas (v angličtině) mám, chtěla jsem mít českou verzi, které bude ladit. Freckles zrovna Kostičas prodávala, což se mi hodilo. O vánocích si snad udělám čas a obě přelouskám.


Jistě víte, že se v listopadu konal blogerský knižní bazar. Na této akci jsem sice prodávala, ale tři knihy jsem si přeci jen koupila. Jednou z nich je Všechna pravda, která je ve mně od Julie Berry. Knihy Mezi dvěma světy od Scotta Westerfelda a Krycí jméno Verity od Elizabeth Wein jsem si vyžádala k recenzi od CooBoo.


A na konec knihy v angličtině. Jak jsem jednou zmiňovala, koupila jsem si pár knih na blogerském knižním bazaru. Těmi dvěma zbývajícími je All the bright place od Jennifer Niven a Safe Haven od Nicholase Sparkse. Z bookdepository.com mi pak dorazilo Soundless od Richelle Mead a Madame Tussaud's apprentice od Kathleen Benner Duble.

Desátou knihu Dárek z pravé lásky jsem bohužel zapomněla vyfotit. Její obálka je ale nejkrásnější.

Co se týče e-knih, tak jsem si výjimečně (a to myslím sakra vážně) koupila jen jednu. Je to kniha, o které jsem už v předešlých dvou článcích mluvila. Jedná se o knihu Beyond the grave od C. J. Archer. Tuhle sérii (už pomilionkráté) doporučuji.

Lucie

Knihomolka, studentka, milovnice kávy, seriálů a cestování.

6 komentářů:

  1. Naadhera:) Vsechna pravda vy me taky lakala:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já vlastně ani nevím, o čem je, ale vím to, že mě láká. Nedává to smysl, ale je to tak. :D

      Vymazat
  2. Krásné přírůstky.
    Vidořád jsem si taky pořídila, protože Kostičas byl skvělý.
    Na Soundless se strašně těším a netrpělivě čekám až vyjde v češtině. A doufám, že ho co nejdřív přečteš a napíšeš recenzi:)
    A doufám, že mi konečně dorazí i Dárek z pravé lásky. Trocha vánoční atmosféry by se mi hodila...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Říkám to tedy snad u každé knihy, ale doufám, že si na Soudless o vánocích udělám čas. Má navíc jen něco málo přes 200 stran, takže to bude takové čtené na jeden den. :)

      Vymazat
  3. Pěkná sbírka :-) Jsem zvědavá, co řekneš na Soundless :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Doufám, že jen to dobré. Četla jsem už několik zklamaných recenzí.

      Vymazat