Nový rok a jeho poklady

12/19/2015

Tohle je pravděpodobně můj nejoblíbenější článek celého roku, jen trvá snad věčnost jej dát dohromady. Prošla jsem si všechny možné listy na goodreads a sestavila svůj seznam těch (podle mého názoru) nejzajímavějších knih příštího roku. Už abych začala šetřit. Je jich vážně hoooodně.
Určitě mi dejte vědět, na co si brousíte drápky vy.

Historické YA/fantasy
The gilded cage (srpen) "Mysteriozní Downton Abbey pro teenagery."
 These vicious masks (únor) "Mix Jane Austenové a X-manů ve viktoriánském Londýně."
The crown's game (květen) "Rusko-turecká hra o trůny."
Into the dim (březen) "YA Outlander."

Contemporary
Love & gelato (duben) "Moje velká italská dovolená."
Remembrance (únor) "Mediátor před oltářem."
Bookishly ever after (leden) "YA kniha o YA knihách."
See how they run (leden) "Intriky na ambasádě pokračují."

Fantasy a dystopie
The glass sword (únor) "Pokračování Red queen, nic víc není potřeba vědět."
A gathering of shadows (únor) "Černý Londýn se probudil zpět k životu."
The glittering court (duben) "NOVÁ RICHELLE MEAD!"
The winner's kiss (březen) "Závěr série."

The crown (květen) "Co myslíte? Bude to už poslední kniha?"
The rose and the dagger (květen) "Přežije tentokrát Šeherezáda?"
Passenger (leden) "Cesta kolem světa za...v několika staletích."
Endure (leden) "Stane se z Alexy nakonec královna?"

Firstlife (únor) "Existují dva posmrtné světy, ale vybrat si můžete jen jeden."
The shadow queen (únor) "Princezna Lorelai má za úkol zabít zlou královnu."
The siren (leden) "Romanťárna pod vodou."
Lady midnight (březen) "Další shadowhunters."

The great hunt (březen) "Fantasy na motiv pohadky brátří Grimmů The singing bone."
Ruined (květen) "Když se princezna mstí."
The beauty of darkness (srpen) "Lia už jednou unikla asasínovi, unikne i teď?"
Reign of shadows (únor) "Zase jedna princezna zamčená ve věži."

Mám jednu zásadní otázku.
Proč skoro vše vychází v lednu a únoru?

You Might Also Like

4 komentářů

  1. To se máme na co těšit :) Hrozné je, že skoro všechny knížky vypadají vážně zajímavě :) Moje peněženka bude trpět :D Určitě mám zálusk na Endure, sérii mám rozečtenou a nemůžu se dočkat Mediátora :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na Endure se ohromně těším. Jsem zvědavá, jak autorka sérii zakončí. :)

      Vymazat
  2. Nejvíc se těším na Remembrance!!! A pak mě určitě bude zajímat Glass Sword, čtu zrovna Red Queen a je to dost dobré :)

    OdpovědětVymazat
  3. Na The Crown se těším opravdu hodně, protože jsem si sérii opravdu hodně oblíbila i když to při prvním díle tak nevypadalo, ale nakonec si mě ten kouzelný příběh získal. A navíc ty obálky.. mmm :)

    OdpovědětVymazat