Přečetla jsem v listopadu 2015

12/06/2015


Hrůza. Naprostá hrůza. Ještě se mi nestalo, abych přečetla pouhopouhé dvě knihy. Ano, čtete dobře. Jen dvě. Skoro se až za to stydím, ale co se dá dělat. Jednoduše nebylo příliš času a když už čas byl, tak jsem sebou sekla do postele a odmítala cokoliv dělat. Máte také takové období? Kdy čtení je to poslední, na co máte chuť? No, prosinec na tom bude dosti podobně, ale pevně doufám, že od nového roku se vše vrátí do starých kolejí. Přestože jsem tedy přečetla jen dvě knihy, měla jsem na ně celkem štěstí. Obě knihy byly velmi dobré. 

Beyond the grave (Ministry of curiosity #3) - C. J. Archer
Knihy Beyond the grave jsem se nemohla dočkat. Měla jsem jí předpobjednanou a doslova odpočítávala dny do vydání. Jde o třetí díl celkem neznámé série, která je naprosto, nepopíratelně a totálně dokonalé. Kéž by o ní vědělo víc čtenářů. Mám v plánu sepsat velkou recenzi na všechny tři díly najednou. ★★★★★ GR

Steel maiden (Divided realms #) - Kim Richardson
Steel maiden jsem si vlastně ani přečíst nechtěla. Měla jsem jí už delší dobou v kindlu a to jen proto, že byla (a možná ještě je) na Amazonu zdarma. K mému překvapení se jedná o opravdu povedenou, čtivou a jednoduše zajímavou knihu. Je vlastně takový lehčí mix knih Throne of glass, Hunger games a Red queen. ★★★★ GR

Měli jste v listopadu větší štěstí na čtení než já? Co jste si přečetli?

You Might Also Like

3 komentářů

  1. Mám to dost podobně...možná ještě hůř :( - už několik týdnů si říkám, že už konečně něco přečtu, ale prostě se mi vůbec nechce :( Doufám jako ty, že se to snad brzy zlepší.

    OdpovědětVymazat
  2. Už bych to měla taky překonat a začít číst..

    OdpovědětVymazat
  3. Taky mám někdy takové období, kdy na čtení prostě nemám čas a ani chuť... Za listopad jsem přelouskala 7 knížek, tak jsem celkem spokojená. Uvidím, jak dopadne zbytek prosince :)

    OdpovědětVymazat