Vánoční soutěžení #2

12/10/2015

 
První soutěž o prima knihu Red Queen je u konce. Štěstí měla Míša Rodová. Nemusíte ale vůbec smutnit. Dnešním dnem začíná další soutěž též o skvělou cenu. Jeden z vás získá poukaz v hodnotě 200 Kč do e-shopu Knižní vesmír. Věřím, že si v té záplavě záložek, placek a všeho možného najdete to své.

Co pro to udělat? Napište mi, co máte na vánocích nejraději? Nic víc. A samozřejmě připojte svůj e-mail, ať vás v případě výhry mohu kontaktovat.
 
Soutěžit můžete ode dneška 10. 12. do středy 16. 12. 2015.

You Might Also Like

26 komentářů

  1. Tu vůni... 😊
    michaela.tyrova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Dobré jídlo (i když je ho někdy až moc) a hlavně překvapení v podobě dárků :-)
    luculi@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Vůni pečeného cukroví, lenošení a koukání na pohádky.
    kivsa@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Ten klid :) Hodím nohy nahoru, nemusím se ničím stresovat, jen ležím, koukám na pohádky, čtu si, hrajeme s rodinou deskovky a táááák :) Letos to ale tak bohužel nebude. Moje vánoční prázdniny se ponesou v duchu maturitních otázek, které potřebuju zpracovat :D
    ada.jack@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Cukrovi,pohadky a hlavne ten klid :-)

    piesse15@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Gratuluji, vyhráváš poukaz. Ve své e-mailové schránce najdeš více informací.

      Vymazat
  6. Jsem doma :)
    marie.hoangova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Jsem vždycky nadšená, že můžu být pár dní v klidu doma, lenošit a číst spoustu knížek :)
    bubblebrown@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  8. Já mám na Vánocích nejraději atmosféru. Vánoční chvíle strávené s rodinou. A nadšené úsměvy děti, když otevírají dárky, dělají cukroví nebo vyhlíží Ježíška. :o)

    Děkuji za soutěž. :o)

    Chensie@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Miluju tu atmosféru :3 v televizi jsou samé pohádky, na stole leží cukroví a v pokoji voní stromeček....:3 taky to lenošení a pouštění koled...vždycky si lehnu do postele s knížkou nebo když pečeme cukroví, tak si koledy pustíme. A taky reklamu na Kofolu! :D Když má už člověk dárky tak pak stačí jen lehošit a užívat si to. ;)

    elihora@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Klid,jidlo a darečky :D
    kniznisen@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Radost svých blízkých z dárků, klid a pohoda.

    n.mala@email.cz

    OdpovědětVymazat
  12. Řekla bych, že cukroví, scházení rodiny a pohled na rozbalování dárků, co jsou ode mě. | andy.pavlicek@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  13. Pohádky a někdy zřídka sníh. :)

    skodovavera@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  14. Jelikož s taťkou milujeme lyžování, tak hned ten den po Vánocích vyrážíme na svah a tam jíme cukroví:)) Na to se těším úplně nejvíc!

    eliska-krizova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  15. Úplně všechno, miluju už jen tu vůni stromečku a spousty svíček, nebo třeba čerstvého cukroví a čaje nebo kávy.. :3 Letos je to trošku "horší" do oken nám svítí slunce, venku je teplo, tráva se zelená.. takže maličko chybí ta úplná atmosféra, kdy má člověk chuť se zamotat do deky. Ale určitě to ještě přijde. :)

    ctemeoba@email.cz

    OdpovědětVymazat
  16. Cukroví a sníh...:)
    Sara.Kopalova97@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  17. Na Vánocích mám nejradši tykové ty malé věci, které dohromady dělají obří vánoční atmosféru - miluju pečení perníčků, miluju sledování vánočních filmů a pohádek, miluju balení dárků (i když vymýšlení jaký supr dárek pořídit letos, to už je trochu horší :D), niluju vánoční trhy, zdobení stromečku, zkrátka tohle vše. Naprosto Vánoce miluju - dřív jako každé dítě hlavně kvůli dárkům, ale jelikož poslední roky stejně moc nevím co si přát (kromě knížek samozřejmě :D), zjišťuju, že Vánoce v sobě mají ještě jinou a lepší magii než jen dárky - a proto se na ně budu těšit každý rok úplně stejně moc jako ten předešlý :)
    ivetaskutkova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  18. Samozřejmě miluju tu vánoční atmosféru! Pečení a taky ujídání cukroví, celé dny před televizí a rozhodování, který program si pustit radši, kupování, balení a následné rozdělování dárků ♥ Čas, kdy jsme zase všichni spolu, to je moje :)
    aderos1@atlas.cz

    OdpovědětVymazat
  19. Nejradši mám na Vánocích jídlo a to, že mám spoustu volného času. :)
    dao.monca@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  20. Ahoj :)
    Na Vánocích mám ráda to, že si můžu lenošit, jak dlouho chci. Ale musím přečíst povinnou četbu. :D Pak to, že dám dárky někomu, na kom mi záleží. Poslouchání vánočních koled z babiččiného rádia, sledování pohádek a filmů v televizi a v neposlední řadě také jezení cukroví. :D Pak ráda zdobím stromeček a doufám, že pod ním aspoň něco najdu. Jsem ráda s rodinou a je klid. A když nasněží, tak ráda dělám ve sněhu - v blátě - andělíčky. V únoru jedeme se třídou na lyžák, na který se taky velmi těším. :)
    e-mail: luciezln@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  21. Že trávím čas s rodinou a na chvíli se nemusím stresovat povinnostmi, aspoň na ty dva tři dny vypnu a jen si užívám volna, deskových her, řízků, čtení a Rybovy vánoční mše :)
    MelindaMyAddictions@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  22. Nejradši mám ničím nerušený čas strávený s rodinou, koledy a narození Ježíška.
    h.madlenka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  23. Nejraději mám vánoční atmosféru, vůni jehličí jablek a skořice a rodinnou pohodu.
    anicka.bartonik@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  24. Nejradši mám takovou tu kouzelnou atmosféru a jak je rodina pěkně pospolu. Ale dárky přece o pořádných Vánocích nesmějí chybět!
    honzinac01@seznam.cz

    OdpovědětVymazat