Leden 2016

Jaký byl váš leden? Doufám, že jste si ho užili, neumřeli ze zkoušek nebo práce a přečetli plno knih, které jste dostali k vánocům. Já si zpočátku myslela, že si v lednu prakticky žádné knihy nekoupím nebo mi nepřijdou. Opět jsem se mýlila. Nasyslila jsem si sedm nových knížek. 


Konečně mám u sebe Dívku ve vlaku od Pauly Hawkins a jsem na ní neskutečně zvědavá. Snad bude tak dobrá, jak všichni tvrdí. Líbali jsme se od Davida Levithana je opožděný dárek od Martinusu, za který mockrát děkuji. Kečupová mračna od Annabel Pitcher mi dorazila od Slovartu. Už jsem knihu četla a byla skvělá. Zde si můžete přečíst recenzi. The little books of czenglish od skvělého učitele angličtiny Marka Pickeringa jsem dostala taktéž k recenzi a i v tomhle případě si můžete přečíst recenzi


Poslední knížkou, která mi dorazila v lednu k recenzi je Kniha života od Deborah Harkness. Jedná se o třetí a závěrečný díl trilogie. Za úspěšné zkoušková jsem dostala knížku, po které jsem pokukovala už hodně dlouho. Jedná se o knihu Magnus Chase and the sword of summer od Ricka Riordana. A na závěr jsem sáhla po knize Seeker od Arwen Elys Dayton, kterou jsem překvapivě našla na bux.cz.

Co jste si v lednu pořídili vy?

Lucie

Knihomolka, studentka, milovnice kávy, seriálů a cestování.

3 komentáře:

  1. O Czenglish uvažuju už delší dobu... A z ostatních mě asi nejvíce lákají Kečupová mračna.

    Mé lednové nákupy - http://booklikeadrug.blogspot.cz/search/label/Koupeno

    OdpovědětVymazat
  2. O Dívce ve vlaku je poslední dobou docela hodně slyšet, ale já se na ní zatím nechystám. Stejně tak se zatím nechystám na Kečupová mračna (nějakou dobu jsem si myslela, že se jedná o knihu od Greena... asi je to tou podobnou obálkou). Ale kniha Líbali jsme se mne docela láká :) O zbylých knihách jsem doposud neslyšela

    OdpovědětVymazat
  3. Dievča vo vlaku som čítala viac-menej nedávno a rozhodne stojí za prečítanie. Aj ak ide len o to, aby človek skúsil niečo nové. Miestami bol ten príbeh o dosť temnejší, než som predpokladala že bude, čo ma trochu zaskočilo. Ale aspoň som si vyskúšala niečo nové.

    OdpovědětVymazat