Happy birthday to KWOB


Nemít sklerózu, tak si určitě včas vzpomenu, že má mít blog své páté narozeniny. Jak vám asi již došlo, vzpomněla jsem si až s odstupem tří dní. Takže na to napomeneme a budeme se chvíli tvářit, že blog slaví dnes. Kath's world of books slaví (přesněji 12. února) svoje již páté narozeniny. Je to rozhodně můj největší úspěch. S ničím jiným jsem se tak dlouhou dobu nepatlala a nevěnovala tomu tolik času. Má aktivita je sice v poslední době velmi nízká, ale pořád mohu říci, že web jede a snad pojede ještě dlouho. Držte mi palce. 

K příležitosti pátých narozenin pro vás mám jako každý rok skvělou soutěž o knihy! Můžete vyhrát buď knihu Dárek z pravé lásky, který se mi doma sešel dvakrát a poté knihu Zodiac. Výherci tak budou dva. Máte-li zájem zkusit své štěstí, napište mi do komentářů nějaké originální  nebo vtipné narozeninové přání. Ať se všichni trochu pobavíme. Ke svému komentáři připojte svůj mail a to, zdali stojíte o knihu v češtině, v angličtině nebo jestli vám to je jedno. Výherci budou vylosováni 1. března

Lucie

Knihomolka, studentka, milovnice kávy, seriálů a cestování.

11 komentářů:

  1. Když blogerka slaví,
    svý čtenáře baví,
    uspořádá soutěž,
    co je za úkol? - no to potěš!
    A tak smolim přání,
    skvělá výhra je k mání.
    Dárek z pravé lásky bych prosila,
    a když nevyhraju, tak bych si ho stejně koupila :D

    Všechno nejlepší ke krásným půlkulatinám a dalších minimálně 5 let ať ti to vydrží :)

    O jakou knížku bych měla zájem je určitě zřejmé :D byl by to super dárek, protože 3.3. mám zas narozeniny já :))

    Andrea
    andrejak.diary@gmail.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Gratuluji, vyhráváš knihu Dárek z pravé lásky.

      Vymazat
  2. Svou existencí jsi obveselil náš svět! Den, kdy se objeví nový článek, nám hned zvedne náladu. Přeji ti hodně úspěchů a sluncem zalité dny, neboť zázraky se dějí. Přestože už je ti pět let, není to na tobě moc znát. Víš, jak má správný blog vypadat a dodáváš každému čtenáři nový pohled na jindy šedý svět. Hodně zdraví, hodně pořádku v hlavě a hlavu plnou splněných snů!!!

    Knížku bych si přála v češtině, Dárek z pravé lásky!

    Mari
    marito.27.to@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  3. Všechno nejlepší k 5. narozeninám, spousta dalších nejskvělejších článků a recenzí. Jsem ráda, že si stále jdeš za svým, nenecháš se zviklat negativními komentáři a stále píšeš po svém - co na srdci, to na jazyku. Desing blogu mě vždycky krásně zaujme, vůbec se nepere s textem, všechno na blogu je krásně přehledné. Chci tím jen říct, že kdybys odešla z blogového světa, tak budu opravdu hodně smutná, protože od tebe chytám tak moc inspirace, že to až bolí :D.
    Na závěr ti ještě popřeji hodně štěstí a spoustu nových čtenářů :3
    E-mail: kdvorakova112@gmail.com
    Zaujala mě kniha Zodiac ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Milý blogu,
    už je to nějaký pátek, co ses nám tady na internetu narodil, malinký a roztomilý, bez jakýchkoliv zkušeností se životem v tomhle světě. Přesto už jsi teď moc starý na to, abych Ti mohla přát nějaké zlepšení, vzrůst či dosažení vysněné spolupráce. Myslím, že už tohle všechno máš... a to kdybys byl člověkem, ještě bys ani nechodil do školy! Vážně mám mnoho důvodů Ti gratulovat... Přesto ale doufám, že tu s námi ještě dlouho budeš, - do důchodu přece jen ještě nějakých pár let máš... A protože mám pocit, že jsi jeden z blogů, který dosáhl horní hranice v úrovni blogování, můžu Ti snad popřát jen právě to, abys tu s námi ještě dlouho zůstal a především aby o Tebe Kath dobře pečovala. Pokud si však sám ještě přeješ něčeho doáhnout, doufám, že se TI Tvé přání splní :)
    Všechno (nej)lepší
    Marky
    marky48dsp@gmail.com
    (Ráda bych knihu Zodiac, tedy v angličtině.)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Gratuluji, vyhráváš knihu Zodiac.

      Vymazat
  5. Nebude to přání k narozeninám blogu, ale přání k narozeninám pro normálního člověka (snad tady lidi oceníte ten sarkasmus a ironii :D)
    1. Dalších 365 dní od chvíle, co jsi vylezl z vagíny. Juchůů!
    2. Jsi starej a lepší už to nebude!

    urbanova.natali@gmail.com a byla bych překvapená kdybych vyhrála, takže je mi to jedno :D

    OdpovědětVymazat
  6. Všetko najlepšie k narodeninám. 5 rokov je úžasné číslo a prajem ti, aby si dala ešte aspoň dvojnásobok (a tiež dúfam, že aj môj dospeje k takému veku :)). Napriek tomu, že sa s tebou naozaj málokedy zhodnem, tvoj blog mám veľmi rada! :)

    strakovmaa@gmail.com a určite Zodiac. Na tú knihu mám veľký zálusk, takže ma táto súťaž veľmi potešila :)

    OdpovědětVymazat
  7. Nesoutěžím, jen přeju krásné narozeniny! A ať ti to píše! ;))

    OdpovědětVymazat
  8. Páni, pět let už je pořádné batolátko! Přeju všechno nejlepší a dalšího úspěchu. Často se k tobě chodím inspirovat ohledně anglických knížek, takže bys tu měla být ještě hodně dlouho! (Né-li navěky..:))

    *andy.pavlicek@seznam.cz - ráda bych Zodiac, Dárek doma mám. :)

    OdpovědětVymazat
  9. Pět let blogu... tak to je už opravdu krásné výročí. Přeji mnoho štěstí, skvělých nápadů, bezva článků, originálních soutěží, spoustu knižních přírůstků a tobě stále tu chuť do blogování :) Ať se daří!!!

    funny75@seznam.cz , kdyby se náhodou stal ten zázrak a vyhrála bych, přála bych si knihu v češtině - Dárek z pravé lásky

    Díky za soutěž :)

    OdpovědětVymazat