Březen 2016

4/04/2016

Už je tady zas. Hitler díky bohu ne, ale za to konec měsíce ano. Tentokrát se mi do tohoto článku nijak moc nechtělo, takže to zkrátím a vezmu stručně. Raději vám ani neřeknu, kolik knih jsem za uplynulý měsíc přečetla. Je to mizivé číslo. Řekněme ale, že jsem mnohem častěji (dvakrát tolik) během března zavítala do Albatrosu než kolik jsem přečetla knih. Březen byl pro mě zajívavý i tím, že jsem zavítala do Londýna. Na potřetí jsem se tam vydala zcela sama a užila si krásné dva dny. Samozřejmě nesměly chybět návštěvy knihkupectví. O tom ten Londýn tak trochu je. 


V Londýnských Foyles a Waterstones jsem ulovila A gathering of shadows od V. E. Schwab, Rebel of the sands of Alwyn Hamilton a podepsanou The iron warrior od Julie Kagawa. Kindred spirits od Rainbow Rowell mám od Týny Spáčilové, které tímto moc děkuji. Stále se musím smát tomu, že mělo BD chybu v systému a tak Týně a dalším poslalo tuto knížečku padesátkrát. 


Tentokrát tu mám menší záplavu knížek od CooBoo. A tak tu mám Všichni jsme hleděli vzhůru od Tommyho Wallacha, Dám ti slunce od Jandy Nelson, Serafina a černý plášť od Roberta BeattyhoVězeň noci a mlhy od Anne Blankman

A na závěr jsem dostala jeden recenzní výtisk a to Artyčoková srdíčka od Sity Brahmachari, do kterých se brzy pustím, a dvě knížky z levných knih - Randez vous v Paříží od Deborah Mckinlay a Dívka za zrcadlem od mé oblíbené Cecelie Ahern.

A jaký byl váš březen?

You Might Also Like

5 komentářů

  1. Cooo? Já chci taky novou Rainbow!!! :D Mně teda nikdo nic neposlal, ani nevnutil :-/ :D

    OdpovědětVymazat
  2. Samé krásné příspěvky, navíc zachycené na moc pěkných fotkách :) Přeji pěkné čtení a držím palce, ať jde v dubnu jako po másle :) Hezký večer :)

    OdpovědětVymazat
  3. Podepsane The Iron Warrior? To normalne v londynskych knihkupectvi nabizeji? :o Mega zavist.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano. Taky mě to překvapilo. Především Foyles na Charing Cross road jich mělo plno. :)

      Vymazat
  4. Ta Serafina vypadá vážně skvěle, už si ji taky musím pořídit! :))

    OdpovědětVymazat